היישום אינו מחובר לאינטרנט
עבודות [1–9] מתוך 90
עבודה מס' 60209
האם ניתן ללמד ולפתח ערנות מטה-קוגניטיבית על ידי הקניית אסטרטגיות מטה-קוגניטיביות והאם אלה ישפרו את תהליכי הקריאה אצל תלמידים לקויי למידה?
5,601 מילים (כ-17 עמ'), 18 מקורות, 253.95 ₪
עבודה מס' 31858
בדיקת השימוש באסטרטגיות מטה קוגניטיביות בתהליך הקריאה באוכלוסיית ליקוי למידה, הגדרות ליקויי למידה, בנית מחקר על פי השאלה וניתוחו.
8,083 מילים (כ-25 עמ'), 19 מקורות, 312.95 ₪
עבודה מס' 71155
האם ובאיזו מידה קיים קשר בין עמדות הורים כלפי קריאה לבין מוטיבציה לקריאה של ילדיהם?
5,667 מילים (כ-17.5 עמ'), 10 מקורות, 249.95 ₪
עבודה מס' 60642
הצגת הגישות והשיטות השונות בהוראת הקריאה תוך התייחסות להוראת הקריאה לילדים לקויי קריאה.
5,365 מילים (כ-16.5 עמ'), 13 מקורות, 252.95 ₪
עבודה מס' 67407
שיטות ההוראה לקריאה, הקניית האוריינות ופיתוחן כמטרות החשובות ביותר בחינוך ילדים עם לקות קריאה בכלל ובקרב ילדים עם לקות שמיעה בפרט.
12,142 מילים (כ-37.5 עמ'), 58 מקורות, 362.95 ₪
עבודה מס' 64561
מחקר המשווה את הבדלים בין יכולות זיכרון ויזואלי לגירויים שניתנים לשיום ושאינם ניתנים לשיום, בקרב ילדים עם בעיות שפה וילדים ללא בעיות שפה.
3,160 מילים (כ-9.5 עמ'), 9 מקורות, 447.95 ₪
עבודה מס' 60760
בדיקת ההבדלים בשחזור הסיפור אצל ילדים לקויי למידה ושאינם לקויי למידה.
8,269 מילים (כ-25.5 עמ'), 16 מקורות, 373.95 ₪
עבודה מס' 32658
סקירת מודל קריאה אינטראקטיבי, הגורמים המפריעים לתהליך הקריאה, הבנת הנקרא ודרכים ליישום תיאוריות בה.
4,688 מילים (כ-14.5 עמ'), 7 מקורות, 252.95 ₪
עבודה מס' 60632
הקשר שבין לקויי למידה לבין הסביבה הבית ספרית המספקת רב תרבותיות בחינוך-סקירה תיאורטית ועריכת מחקר באמצעות ראיונות.
16,141 מילים (כ-49.5 עמ'), 40 מקורות, 397.95 ₪

עבודות [1–9] מתוך 90