היישום אינו מחובר לאינטרנט
עבודות [1–9] מתוך 27
עבודה מס' 69227
בחינת ההיבט השיווקי של מחשב נייד מסדרת R400.
4,398 מילים (כ-13.5 עמ'), 9 מקורות, 181.95 ₪
עבודה מס' 64770
השפעתה של המדיה החדשה על צרכנים בעלי טלפון סלולרי על שלוש קטגוריות של קהלי יעד - מין, גיל והשכלה.
10,268 מילים (כ-31.5 עמ'), 27 מקורות, 604.95 ₪
עבודה מס' 66736
ניתוח מוקדי השרות הטלפוני השונים של חברת אל על והאם יש מקום לאחד ביניהם מבחינת תוכן ומבחינה גיאוגרפית, זאת על סמך ניסיון חברות אחרות.
8,675 מילים (כ-26.5 עמ'), 3 מקורות, 277.95 ₪
עבודה מס' 68273
האם קיימים הבדלים בין סקר שנערך בשיטת "מילוי עצמי" ובין סקר שנערך בטלפון (מידת שביעות רצון של לקוחות חברת הביטוח "הראל").
15,118 מילים (כ-46.5 עמ'), 26 מקורות, 423.95 ₪
עבודה מס' 40837
מהות הסקרים, מטרתם, מאפייניהם,יעילותם כאמצעי איסוף נתונים,תוקפם ומהמנותם, סקירת השיטות והשוואה.
8,214 מילים (כ-25.5 עמ'), 31 מקורות, 299.95 ₪
עבודה מס' 51039
סקירה תיאורטית ובדיקה מחקרית באמצעות מחקר שביעות רצון של נהגים ממוקד התנועה של קול ישראל.
9,962 מילים (כ-30.5 עמ'), 29 מקורות, 373.95 ₪
עבודה מס' 60238
0 מילים (כ-0 עמ'), 0 מקורות, 107.95 ₪
עבודה מס' 60429
בדיקת שתי שיטות הסקר באמצעות מחקר בנושא עמדת הילדים בבתי הספר היסודיים כלפי קריאה והקשר בין משתנים דמוגרפיים.
9,732 מילים (כ-30 עמ'), 49 מקורות, 361.95 ₪
עבודה מס' 61143
סקירת מחקרים קודמים ועריכת מחקר.
4,786 מילים (כ-14.5 עמ'), 20 מקורות, 241.95 ₪

עבודות [1–9] מתוך 27