היישום אינו מחובר לאינטרנט

עקרונות השיווק - מחשב נייד של LG

עבודה מס' 069227

מחיר: 181.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: בחינת ההיבט השיווקי של מחשב נייד מסדרת R400.

4,398 מילים ,9 מקורות ,2008

תקציר העבודה:

בחרתי לחקור היבט שיווקי על מחשב נייד מסדרת R400, שלו יש יתרונות רבים כגון מעבד מהדור החדש של אינטל, מצלמת אינטרנט מובנית, כרטיס רשת אלחוטי מובנה עם Bluetooth משקל קל מאוד לנשיאה ומספיק טוב גם בשביל לעבוד איתו בבית.
זהו מוצר שפונה בעיקר לסטודנטים ואנשי עסקים, לשוק הפרטי והעסקי.
בעבודתי התייחסתי לתיאור המוצר והשוק בו הוא פועל, פירוט על המוצר ויתרונותיו; סביבת המטרה-ענף- נבחנים על פי הזדמנות או איום, מבוסס עפ"י מודלים פורטר, פסט וסווט.
בפילוח שוק ישנן מספר דרכים לשיווק והם: שיווק המוני, שיווק לפלחים גדולים ומזוהים בכל השוק, שיווק יחידני, לגומחה, מקומי ועצמי. על מנת להתאים את המחשב נייד לפלח שוק אליו הוא מכוון נעזרתי במספר פרמטרים: פילוח דמוגרפי, פסיכוגרפי והתנהגותי.
בחירת שוק מטרה: התמחות בררנית ושירות שוק מלא; ומאפייני צרכנים עפ"י גורמים תרבותיים, חברתיים, אישיים, פסיכולוגיים.
בידול החברה עפ"י הבדלים משמעותיים לבין הצעות המתחרים. בחנתי את מיצוב החברה ע"י מפת מיצוב.
בוצע ניתוח של התמהיל השיווק 4-P בו נבחנו, המוצר, מערכת הפרסום וקידום המכירות, מיקום החנויות של החברה והפצה, ומחיר המוצר.
במחקר משני בחרתי להיפגש עם מנהלת השיווק של יבואן המותג LG לראיון אישי על מנת להעשיר את עבודה בידע נוסף ומוחשי.
הנתונים בעבודה זו נתקבלו ע"י סיור של מבצעת העבודה במשרדי החברה, ומראיון אישי שבוצע עם מנהלת השיווק של היבואן. כמו כן בוצע שימוש בחומר ביבליוגרפי, ובחומר שנלמד במהלך ההרצאות.

תוכן העניינים:
תקציר מנהלים
מבוא
תיאור המותג והשוק בו הוא פועל
פילוח שוק, שוק מטרה והתנהגות צרכנים
בידול ומיצוב
תמהיל השיווק
מחקר משני - ראיון
מסקנות וסיכום
ביבליוגרפיה
נספחים

קטע מהעבודה:

מאקרו - הגורמים החיצוניים שלפירמה אין השפעה עליהם. הפירמה מתבוננת המצד בשינויים אלה ומתאימה עצמה אליהם. (מודל PORTER ראה נספח 1)
מיקרו - הגורמים בסביבתה הקרובה של הפירמה המשפיעים על יכולתה לשרת את לקוחותיה. מחולק לשתי רמות. (מודל PEST, ראה נספח 2).

תגים:

אלקטרוניקה · מחשבים · סביבה עסקית · ניתוח שיווקי · שווק

עבודות נוספות בנושא:

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "עקרונות השיווק - מחשב נייד של LG", סמינריון אודות "עקרונות השיווק - מחשב נייד של LG" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.