היישום אינו מחובר לאינטרנט
עבודות [1–9] מתוך 100
עבודה מס' 64860
הצעה לשינוי במערכות המידע של חברת "אל על", אשר יוביל לבסוף לשיפור הקשר בין החברה ללקוחות המוגדרים כ"נוסעים מתמידים" בקו נתב"ג ניו יורק בפרט, ובטיסות ארוכות הטווח בכלל.
3,245 מילים (כ-10 עמ'), 0 מקורות, 216.95 ₪
עבודה מס' 62816
מחקר הבודק האם שיטת הדיוור הישיר באינטרנט אכן יעילה.
4,795 מילים (כ-15 עמ'), 12 מקורות, 265.95 ₪
עבודה מס' 67716
ניתוח החברה והשירות שהחברה מספקת.
3,960 מילים (כ-12 עמ'), 5 מקורות, 302.95 ₪
עבודה מס' 50488
האם שיווק ישיר, בדגש על מדיה אלקטרונית, יהפוך בעתיד לערוץ המדיה העיקרי, האמין והיעיל ביותר.
6,502 מילים (כ-20 עמ'), 28 מקורות, 276.95 ₪
עבודה מס' 61115
בחינת הדיוור הישיר כחלק משיווק ישיר ככלל וחברת 3Suisses כמקרה פרטי.
9,777 מילים (כ-30 עמ'), 15 מקורות, 482.95 ₪
עבודה מס' 66107
אילו גורמים משפיעים על כוונת הקנייה של הלקוח כתוצאה משיווק ישיר באינטרנט.
13,405 מילים (כ-41 עמ'), 11 מקורות, 482.95 ₪
עבודה מס' 63535
מה החוט המקשר וההתפתחותי בין יצירות המוח האנושי - הדת, האמנות והמדע.
6,751 מילים (כ-21 עמ'), 12 מקורות, 350.95 ₪
עבודה מס' 67866
תיאור שלבי ההתפתחות של הילד- שלב השרבוט, השלב התיאורי, השלב הטרום סכמטי, שלב הסכמה והשלב הטרום מציאותי.
2,194 מילים (כ-7 עמ'), 7 מקורות, 302.95 ₪
עבודה מס' 10301
שיווק "אולפנית" ברמת גן המשלבת לימודי מדעים מוגברים.
5,608 מילים (כ-17.5 עמ'), 27 מקורות, 240.95 ₪

עבודות [1–9] מתוך 100