היישום אינו מחובר לאינטרנט

ניהול שיווק שירותים- חברת ישיר בית השקעות

עבודה מס' 067716

מחיר: 302.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: ניתוח החברה והשירות שהחברה מספקת.

3,960 מילים ,5 מקורות ,2009

תקציר העבודה:

שוק ההון בישראל עבר תהפוכות רבות בשנים האחרונות החל מ"רפורמת בכר" שהיא רפורמה בשוק ההון בישראל שקבע משרד האוצר באוגוסט 2005, והוטמעה לאחר מכן. מטרת הרפורמה היא הפחתת הריכוזיות של המערכת הבנקאית בשוק ההון. עיקרי הרפורמה הם סיום הבעלות של הבנקים על קופות הגמל וקרנות הנאמנות, עידוד התחרות בתחומי השקעות אלה והגברת התחרות בתחום החיסכון הפנסיוני.
הרפורמה חייבה את הבנקים למכור את קופות הגמל וקרנות הנאמנות שברשותם בתוך פרק זמן בן ארבע שנים. הרוכשות הפוטנציאליות היו חברות ביטוח, חברות וקרנות השקעות, יזמים וגופי השקעות פרטיים. אך עם כניסת הרפורמה לתוקף (אוקטובר 2005) נמכרו בתוך חודשים ספורים רוב הקרנות והקופות הגדולות מהבנקים לחברות הביטוח ולקרנות השקעה זרות. כך למשל רכשה "ישיר בית השקעות " מבית "ביטוח ישיר" את רוב קופות הגמל וקרנות ההשתלמות של הבנק הבינלאומי וחלק מקופות הגמל של בנק הפועלים ובנק לאומי.
תוצאה נוספת של הרפורמה היא הגברת התחרות בשוק החיסכון הפנסיוני. כתוצאה מכך יוכלו הבנקים לעסוק בהפצה של תוכניות ביטוח פנסיוני. תפקידו של יועץ ההשקעות בבנק יקבל גוון נוסף והוא יוכל לשמש גם כיועץ פנסיוני.
בתחילת 2008, לאחר שהציבור החל להסתגל למעבר הקופות לבתי השקעות פרטיים, החל המשבר הפיננסי בשוק ההון העולמי, המשבר השקיע ישירות על מדינת ישראל, הן מבחינת מצב הכלכלה והתעסוקה, הן מבחינת המדדים הבורסאיים שצנחו בכל יום ביומו והן מבחינת שערי החליפין העולמיים שהשתוללו.
המצב החדש חייב את בתי ההשקעות לשנות את דרך התנהלותם בשוק ההון, ראשית לנסות ולעצור את ירידת התשואות הדרסטית בקופ"ג ובקה"ל ע"י מעבר לאפיקים סולידיים יותר. ומנגד עצירת בריחת הלקוחות מקופ"ג ובכך לגרום לירידת הנכסים של החברות ומה שהוביל לירידה נוספת בתשואות.
"ישיר בית השקעות" מבית "ביטוח ישיר" הינה חברת השקעות בעלת גב פיננסי רחב דבר שאפשר לה להמשיך ולתנהל בצורה שקולה ולעמוד בתחרות מול החברות השונות. מעבר לתשואות הסבירות שהניבו הקופות החברה ידועה בשירות הטוב אותו היא מעניקה ללקוחותיה.
החברה ידועה בקופותיה ה"חכמות" לפיהן ככל שלקוח מתקרב לגיל פרישה עליו להקטין את החשיפה למניות, כך שקיים טייס אוטומטי שבתחנות שנקבעות מראש, החשיפה למניות הולכת וקטנה עם הגיל של הלקוח.
בנוסף ידועה החברה בקופות הוותיקות והסולידיות "מתן" ו"מאור" שהניבו תשואות יפות מאוד במהלך השנים האחרונות, ותשואות חיוביות במהלך המשבר.
במהלך העבודה אגדיר את אופי החברה ואת סוג השירות שהיא מספקת, בעזרת מודלים שירותיים רבים; אנתח את השירות שהחברה מספקת וכיצד הם נתפסים בעייני הלקוח, אחקור האם יש קיימים פערים בשירות, אבצע סקירת ספרות אקדמית עדכנית בנושא.
לאחר שנעבור על תהליך השירות בחברה ונשרטט מפת שירות, נמצא ונציג מקומות לשיפור התהליך.

תוכן עניינים:
אודות הארגון
תקציר מנהלים+מבוא
מודלים ויישומם בארגון
מפת שירות והצעות לשיפורה
סיכום
ביבליוגרפיה

קטע מהעבודה:

על פי Keller (1993) נכסיות מותג הינה הקשר בין רמת הידע שיש לצרכן על המותג לבין התגובה של הצרכן למאמצי השיווק של אותו מותג. נכסיות זו פועלת לטובת המותג כאשר הצרכן מכיר את המותג, יש לו אסוציאציות חיוביות כלפיו ברמה כזו אשר מצליחות להשפיע על העדפותיו והתנהגותו. התגובה החיובית של צרכנים למותגים מוגדרת כנכס שכן צרכנים נוטים לשלם יותר על מותגים ולכן השקעה במותג מניבה לפירמה הכנסות ורווחים לעומת מוצרים שאינם מותגים.

תגים:

מתי אלפר · דרבי

עבודות נוספות בנושא:

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "ניהול שיווק שירותים- חברת ישיר בית השקעות ", סמינריון אודות "ניהול שיווק שירותים- חברת ישיר בית השקעות " או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.