היישום אינו מחובר לאינטרנט

השפעת סוג אופי הפניה הפרסומית על עמדות צרכנים

עבודה מס' 069322

מחיר: 362.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: השפעת סוג אופי הפניה הפרסומית (אמוציונלי או רציונלי) על עמדה כלפי הפרסומת בתחום השירות הפיננסי (בנקאות)

15,599 מילים ,40 מקורות ,2007

תקציר העבודה:

המחקר שנערך בעבודה זו התמקד בשאלת השפעת סוג אופי הפניה הפרסומית: אמוציונאלית או רציונאלית על העמדה כלפי הפרסומת הבנקאית. המטרה: ניסיון לבדוק מהו סוג הפניה הפרסומית הבנקאית אשר תיצור אהדה כלפיה בקרב פלח השוק וכפועל יוצא-תיצור כוונות רכישה.
מודל E.L.M של פאטי וקאסיופי נבחר ככלי, שניתן להיעזר בו להבנת התנהגות הצרכן בכל הקשור לעיבוד מסרים פרסומיים.
כלי המחקר היה שאלון, ובמחקר נערך ניסוי על מדגם של 160 נבדקים (סטודנטים), שחולקו ל- 4 קבוצות. בפני שתי קבוצות הוצגו מסרים אמוציונאליים (לצורך כך נבחר מסר הומוריסטי, על מנת לשמור על אחידות) או מסרים רציונאליים - לקבוצה אחת באמצעות סרטונים ולקבוצה האחרת באמצעות מודעות מודפסות. הפרסומות היו מתחום "הבנקאות הישירה".

תוכן העניינים:
1. מבוא
1.1 חשיבות הנושא
1.2 שאלת המחקר
1.3 השערת המחקר
2. סקירת ספרות
2.1 מחקרים בנושא: פרסום אמוציונאלי ורציונאלי
2.2 מחקרים בנושא פרסום שירותים
2.3 מחקרים בנושא: פרסום שירותים פיננסים
2.4 אופי הפניה בשירותים פיננסיים, עמדות וכוונות רכישה
2.5 השפעת אסטרטגית המסר על פלחי שוק שונים
2.6 מחקרים בנושא המדיה המשודרת והמדיה המודפסת
2.7 השערות המחקר
3. מערך המחקר
3.1 שיטת המחקר
3.2 המדגם ושיטת הדגימה
3.3 כלי המחקר
3.4 הליך המחקר
3.4.1 מבנה המחקר
4. הממצאים
4.1 תאור כללי ( נתוני המדגם)
4.2 תיאור על פי השערות
5. דיון וניתוח ממצאים
5.1 דיון לפי השערות
5.2 מגבלות המחקר
6. סיכום והמלצות
6.1 המלצות למחקר נוסף
7. ביבליוגרפיה
8. נספחים

קטע מהעבודה:

Albers-D. Miller and Royne Stafford (1999) טוענים במחקרם, כי אופי הפניה הפרסומית צריך להתאים לסוג המוצר. לטענתם, ממחקרים שונים עולה, כי פרסום רציונאלי מתבסס על מודלים של עיבוד תהליך קבלת ההחלטות, שלפיהן הצרכן מקבל החלטות הגיוניות ורציונאליות. יוצרי פרסומות בעלי גישות פרסומיות, שמאמינים בכך ורוצים לשנות את תפיסתו של הצרכן לגבי המותג המפורסם, בונים על מסר המשכנע בעזרת הצבעה על סיבות ליתרונות המותג.

תגים:

ניהול הפרסום · פרסום · פיננסי · עמדה · פרסומות · בנקים · בנקאות · מחקר · שאלון

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "השפעת סוג אופי הפניה הפרסומית על עמדות צרכנים", סמינריון אודות "השפעת סוג אופי הפניה הפרסומית על עמדות צרכנים" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.