היישום אינו מחובר לאינטרנט
עבודות [1–9] מתוך 100
עבודה מס' 31758
תאור תופעת "האופנה החולפת FAD -", מוצר או שרות המאומץ ע"י הצרכן לזמן ומטרה מוגדר, שיטות החדרת מוצר והתנהגות צרכנים.
16,750 מילים (כ-51.5 עמ'), 32 מקורות, 362.95 ₪
עבודה מס' 40111
סקירת סרטים כמו "מגש הכסף","מאחורי הסורגים", "גשר צר מאוד",ועוד.
11,140 מילים (כ-34.5 עמ'), 5 מקורות, 228.95 ₪
עבודה מס' 40268
"אוואנטי פופולו"\רפי בוקאי,"גשר צר מאוד"\ניסים דיין ו"גמר גביע"\ערן ריקליס.
2,277 מילים (כ-7 עמ'), 5 מקורות, 144.95 ₪
עבודה מס' 50207
שיטת השיווק, התנהגות הצרכן, מודל התנהגות גירוי-תגובה, השפעת הקבוצה, מסגלי חידושים ותרגום הרגלי צריכה ליצירת רווחים.
3,880 מילים (כ-12 עמ'), 11 מקורות, 203.95 ₪
עבודה מס' 50482
סקירת התיאוריות השונות לגבי התנהגות האדם כצרכן של מוצרם-הגורמים לקניה, השיקולים השונים וחשיבותם לגבי נושא השיווק.
4,352 מילים (כ-13.5 עמ'), 4 מקורות, 191.95 ₪
עבודה מס' 50601
סקירת אירועי ספטמבר השחור וניתוחם לפי מודל 'האינטרס הלאומי'. התייחסות למדינות השונות שהיו מעורבות באירוע במעגל הצר ובמעגל הרחב.
3,598 מילים (כ-11 עמ'), 10 מקורות, 203.95 ₪
עבודה מס' 50801
דרכי התערבות הממשלה בתקציב, השלכות ההתערבות ומצבים בהם היא מסייעת לצרכן או היצרן.
4,021 מילים (כ-12.5 עמ'), 4 מקורות, 228.95 ₪
עבודה מס' 60554
דרכי הפנייה של פרסומות לצרכן, הבעות ומצבי שליטה ועוצמה מול הבעות של מצבי תלות וכניעה.
7,453 מילים (כ-23 עמ'), 34 מקורות, 385.95 ₪
עבודה מס' 60670
בחינה, באמצעות שאלונים, את משמעות השרות לצרכן (שרות לקוחות) לגבי הצרכנים ואת היותו מקדם מכירות בעל ערך פרסומי ושיווקי עבור הפירמה.
8,110 מילים (כ-25 עמ'), 23 מקורות, 276.95 ₪

עבודות [1–9] מתוך 100