היישום אינו מחובר לאינטרנט
עבודות [1–9] מתוך 100
עבודה מס' 64134
האם קיים קשר בין איכות השירות לבין נאמנות הלקוחות, ואילו גורמים שונים באיכות השירות הנתפסת, משפיעים ביותר על נאמנות הלקוחות.
7,612 מילים (כ-23.5 עמ'), 22 מקורות, 288.95 ₪
עבודה מס' 70457
בחינת מעבר לבית מחוקקים בעל שני בתים (מאוניקמרלי לביקמרלי) מבט השוואתי.
4,362 מילים (כ-13.5 עמ'), 23 מקורות, 549.95 ₪
עבודה מס' 62658
סקירת הנושאים ובחינת תפקיד מנהל בית הספר כסוכן שינוי.
12,645 מילים (כ-39 עמ'), 67 מקורות, 527.95 ₪
עבודה מס' 64101
בדיקת גורמים העשויים להגדיל את אחוזי התפוסה והמחזור השנתי.
7,507 מילים (כ-23 עמ'), 22 מקורות, 288.95 ₪
עבודה מס' 60814
עבודה זו טוענת כי העבריין, ככל אדם, הוא יציר סביבתו ולפיכך כליאתו אינה תורמת כלל לשיקומו.
6,131 מילים (כ-19 עמ'), 20 מקורות, 288.95 ₪
עבודה מס' 61552
דיון תיאורטי ומעשי בהובלת השינויים בבית הספר "תיכון חדש" מבית ספר רגיל לבית הספר המשלב חינוך קהילתי באמצעות אימוץ גישת הניהול לאיכות כוללת.
4,903 מילים (כ-15 עמ'), 8 מקורות, 241.95 ₪
עבודה מס' 66146
הסיבות המרכזיות להקמת בית הדין לעבודה, תוך התייחסות למערכת היחסים בין ביה"ד הארצי לעבודה לבין בית המשפט העליון.
7,182 מילים (כ-22 עמ'), 24 מקורות, 241.95 ₪
עבודה מס' 67626
כיצד משתקפת מערכת היחסים בין בית המשפט העליון לבין בית הדין הארצי לעבודה.
8,996 מילים (כ-27.5 עמ'), 46 מקורות, 362.95 ₪
עבודה מס' 21412
סקירת הגורמים לאפקטיביות בית הספר ועל שחיקת מורים ובדיקת הקשר בינהם.
7,630 מילים (כ-23.5 עמ'), 28 מקורות, 193.95 ₪

עבודות [1–9] מתוך 100