היישום אינו מחובר לאינטרנט

הקשר בין איכות השירות הנתפסת לבין נאמנות הלקוח בבית מלון - הצעת מחקר

עבודה מס' 064101

מחיר: 288.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: בדיקת גורמים העשויים להגדיל את אחוזי התפוסה והמחזור השנתי.

7,507 מילים ,22 מקורות ,2003

תקציר העבודה:

המלון ממוקם על חוף הים בתל-אביב.
מטרות המחקר:
מטרה יישומית - לבדוק האם רמה גבוהה של איכות השירות כפי שנתפסת ע"י הלקוחות , עשויה להגדיל את נאמנות הלקוחות מבחינת לינות חוזרות, המלצות לאחרים וכו.' נאמנות זו עשויה להגדיל את הכנסות המלון, להקטין את הוצאותיו ובכך לנסות ולחזור לרווחיות. כמו כן ניתן יהיה לראות, אילו גורמים באיכות השירות, נתפסים ע"י הלקוח כגורמים בעלי ההשפעה הגדולה ביותר על מנת שניתן יהיה להתמקד במספר קטן יחסית של גורמים משמעותיים ולמקד את מאמצי השיווק בפלחים ספציפיים.
מטרה תיאורטית - בדיקת הקשר בין המשתנה התלוי , איכות שירות נתפסת, הנמדד ע"י שביעות רצון הלקוח, לבין המשתנה התלוי ,נאמנות הלקוחות בעתיד, בתקופת מיתון עולמי ומצב בטחוני רעוע, המשפיע לרעה על ענף התיירות ועל שינוי אופייה מתיירות חוץ בעבר לתיירות פנים בהווה.

תוכן העניינים
פרק ראשון - מבוא
1.1 רקע
1.1.1 הצגת הארגון
1.1.2 מיקוד המחקר
1.1.2.1 הבעיה העסקית הנחקרת
1.1.2.2 שאלת המחקר
1.1.2.3 מטרות המחקר - יישומיות ותיאורטיות
1.1.2.4 דיסציפלינות המחקר
1.2 סקירת ספרות
שביעות רצון לקוחות
נאמנות לקוחות
הקשר בין איכות שירות נתפסת לבין נאמנות לקוחות
1.3 רציונל המחקר
1.4 המסגרת התיאורטית
1.4.1 הגדרת משתני המחקר
1.4.1.1   משתנה בלתי תלוי - איכות שירות נתפסת
הגדרה נומינלית
הגדרה אופרציונלית
1.4.1.2 שביעות רצון (מודד את איכות השירות הנתפסת)
1.4.1.3 משתנה תלוי - נאמנות לקוחות הגדרה נומינלית הגדרה אופרציונלית
1.4.2 סיווג משתני המחקר
1.4.3 המודל התיאורטי של המחקר
1.4.4 השערות המחקר
פרק שני - מתודולוגית המחקר
2.1 המקורות לאיסוף נתונים
2.1.1 מקורות מידע ראשוניים
2.1.1.1 אוכלוסיית המחקר
2.1.1.2 המדגם
2.1.1.3 נגישות לשדה המחקר
2.1.2 מקורות מידע משניים
2.2 הליך המחקר - תכנון דרך איסוף הנתונים
2.2.1 גישת המחקר
2.2.2 מערך המחקר
2.2.3 שיטות איסוף הנתונים ותיאור כלי המחקר
2.3 תכנון אופן עיבוד הנתונים הגולמיים והצגתם
2.3.1 תיאור ראשוני של הנתונים
2.3.2 בחינת השערות המחקר
2.4 התרומה הצפויה של ממצאי המחקר להשגת מטרותיו
2.5 מגבלות המחקר
2.6 לוח זמנים משוער לביצוע המחקר
2.6.1 לוח זמנים
ביבליוגרפיה
נספחים

קטע מהעבודה:

כיום בעקבות האינתיפאדה שהרעה את המצב הביטחוני ובעקבות המיתון בעולם בכלל ובארץ בפרט, השתנו מקורות ההכנסה והמלון מתבסס בעיקר על תיירות פנים והפלח העסקי המקומי.
אחד היעדים שהציבה הנהלת המלון לשנת 2003 הייתה עליה באחוזי התפוסה אל מעל 45% והגדלת המחזור השנתי לכ- 8 מליון דולר.

תגים:

מלון · איכות · השירות · נאמנות · לקוח · שיווק · ומכירות · תדמית · מותג

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "הקשר בין איכות השירות הנתפסת לבין נאמנות הלקוח בבית מלון - הצעת מחקר", סמינריון אודות "הקשר בין איכות השירות הנתפסת לבין נאמנות הלקוח בבית מלון - הצעת מחקר" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.