היישום אינו מחובר לאינטרנט
עבודות [1–9] מתוך 20
עבודה מס' 67552
סקירת מגמות אופנה מובילות בשני השווקים על מנת להבין את הגורמים להבדלים באופנה בין שתי החברות.
4,259 מילים (כ-13 עמ'), 26 מקורות, 241.95 ₪
עבודה מס' 21012
מהם יחסי הגומלין האפשריים בין אמנות לאפנה? האם האופנה היא חלק מהאמנות ובאיזה מידה היא יוצרת "תכתיב" שהוא מחוץ לאומנות?, הקשר בין ציור לאמנות.
985 מילים (כ-3 עמ'), 0 מקורות, 58.95 ₪
עבודה מס' 61634
ניתוח תרבותי של פירסומות בתחום האופנה בישראל של שנות השישים ומאפיינהן הייחודיים.
8,366 מילים (כ-25.5 עמ'), 15 מקורות, 423.95 ₪
עבודה מס' 69631
שיטות מחקר איכותניות בארגון - ניתוח מאפייני תרבות ארגונית ברשת אופנה
4,442 מילים (כ-13.5 עמ'), 6 מקורות, 302.95 ₪
עבודה מס' 67970
ניתוח החברה והצעת תוכנית עסקית לחברת ביגוד לילדים למותג שייקרא רנואר-ג'וניור, עבור חברת רנואר.
5,911 מילים (כ-18 עמ'), 5 מקורות, 362.95 ₪
עבודה מס' 64098
כיצד נתפסת תדמית חברת "זארה" בארץ ע"י הצרכן הישראלי הפוטנציאלי ואילו ערוצי פרסום נוספים עשויים לתרום לה להעלאת היקפי מכירותיה?
8,830 מילים (כ-27 עמ'), 31 מקורות, 288.95 ₪
עבודה מס' 63265
מהו אחוז הגברים אשר נוטים לרכוש מותגי בגדים ואילו ערוצי תקשורת נפנה לקהל יעד זה.
4,211 מילים (כ-13 עמ'), 5 מקורות, 300.95 ₪
עבודה מס' 63700
8,038 מילים (כ-24.5 עמ'), 18 מקורות, 410.95 ₪
עבודה מס' 70808
ניתוח הענף וסקר לקוחות.
7,708 מילים (כ-23.5 עמ'), 21 מקורות, 259.95 ₪

עבודות [1–9] מתוך 20