היישום אינו מחובר לאינטרנט

שיווק אופנת "זארה"

עבודה מס' 064098

מחיר: 288.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: כיצד נתפסת תדמית חברת "זארה" בארץ ע"י הצרכן הישראלי הפוטנציאלי ואילו ערוצי פרסום נוספים עשויים לתרום לה להעלאת היקפי מכירותיה?

8,830 מילים ,31 מקורות ,2001

תקציר העבודה:

"ZARA" - הוקמה בתחילת שנות ה- 60 כחברה לשיווק אופנה עם חנות מפעל בודדת.
הפילוסופיה העסקית של "ZARA" הייתה חדשנות, עיצוב אלגנטי, תגובת שוק מהירה, תשומת לב מיוחדת לתכנון הפנימי של החנות ומנהיגות עסקית בלתי בירוקרטית.
בתחילת שנות ה- 70, הוקמה החנות הראשונה ב-לה קורונויה שבספרד. במשך הזמן נפתחו חנויות נוספות ברחבי ספרד ובהמשך נפתחו חנויות נוספות במדינות אחרות כמו פורטוגל, צרפת וניו-יורק, וכיום הגיעה החברה לכ- 2000 נקודות מכירה בכל העולם. בעקבות התרחבותה הפיזית של החברה, הורחבו הקולקציות והודגש הצורך בפעילות ורטיקאלית של מקורות אספקה עצמאיים מרמת חומר הגלם ועד למוצר הסופי.

תוכן העניינים
תקציר מנהלים
פרק 1 - מבוא
1.1 רקע
1.2 ניתוח סביבת הארגון
1.2.1 סביבה חיצונית
1.2.2 סביבה פנימית
1.3 קבלת החלטות
1.4 מבנה הארגון - מבנה ארגוני - "zara"
1.5 ניתוח - swot
1.5.1 נקודות חוזק
1.5.2 נקודות חולשה
1.5.3 איומים
1.5.4 הזדמנויות
1.6 מטרות ויעדים
1.6.1 מטרות
1.6.2 יעדים
פרק 2 - סקירת ספרות
2.1 אסטרטגיה
2.1.1 משאבים ויכולות כבסיס האסטרטגיה
2.2 אסטרטגיה מכללא ואסטרטגיה מתוכננת
2.3 תהליך קביעת האסטרטגיות - תכנון אסטרטגי
2.4 חשיבותו של תכנון אסטרטגי -
2.5 אסטרטגיות כניסה לשווקים המוחזקים בידי חברות ותיקות
תהליך קבלת החלטות קניה.
2.6 מה מאפיין את הצרכן המודרני בישראל?
2.7 ההבדל בין מוצר למותג
2.7.1 מהו מותג
2.7.2 התפתחות המותג
2.8 תהליך המיתוג
2.9 מותגי המתחרים
2.10 יצרני מותגים מבוססים
2.11 צרכני המותג הפרטי
פרק 3 - מתודולוגיה
3.1 שיטות המחקר - מבט השוואתי - מבוא
3.2 משתני המחקר - הגדרות ובנייתם
קשר בין המשתנים
3.3 אוכלוסיית המחקר
3.4 כלי המחקר
3.5 ההליך
3.6 מגבלות המחקר
3.7 שיטת ניתוח הנתונים
פרק 4 - ממצאים עיקריים
פרק 5 - סיכום ומסקנות
ביבליוגרפיה
נספחים

קטע מהעבודה:

ZARA הינה חברה לשיווק אופנה ששמה דגש, במסגרת הפילוסופיה העסקית שלה, על עיצוב חדשני, תגובת שוק מהירה, תשומת לב מיוחדת לתכנון הפנימי של החנות ומנהיגות עסקית בלתי בירוקרטית (אם יש לאחד מהמנהלים הזוטרים איזו שהיא בעיה דחופה הרי שגם דלתו של המנכ"ל פתוחה בפניו בכל עת).

מקורות:

במידה רבה מאוד
1
2
3
4
5
9. כיצד נתפס בעיניך המחיר של אופנת ההלבשה "ZARA"?
זול מאוד
זול
סביר
יקר
יקר מאוד
1
2
3
4
5
10. כיצד היית מגדיר את אופנת ההלבשה "ZARA"?
פונה לכל האוכלוסייה.
פונה למעמד הבינוני.
פונה למעמד הגבוה.
פונה למעמד הנמוך.
11. באיזו תדירות הינך רוכש בגדים באופנת "ZARA"?
פעם בשלושה חודשים
פעם בחצי שנה.
פעם בשנה.
פעם בשנתיים.
12. באיזו מידה השירות הניתן בחנויות "ZARA" הינו איכותי?
כלל לא
במידה מועטה
במידה חלקית
במידה רבה
במידה רבה מאוד
1
2
3
4
5
13. באיזו מידה תעדיף לרכוש בגדים בחנויות הבאות על פני המותג "ZARA?
"ליווייס".
"קסטרו".
"גאפ".
"מנגו".
"קפה"
14. באיזו מידה לדעתך הבגדים של "ZARA" הינם אופנתיים?
כלל לא
במידה מועטה
במידה חלקית
במידה רבה
במידה רבה מאוד
1
2
3
4
5
15. באיזו מידה הנך מעדיף לקנות בגדים באופנת "ZARA" בשל איכותם?
כלל לא
במידה מועטה
במידה חלקית
במידה רבה
במידה רבה מאוד
1
2
3
4
5

16. באיזו מידה הנך מעדיף לקנות בגדים באופנת "ZARA" בשל מחירם?
כלל לא
במידה מועטה
במידה חלקית
במידה רבה
במידה רבה מאוד
1
2
3
4
5
17. האיזו מידה הבגדים של "ZARA" מהווים תחרות לאופנות המובילות כגון: "ליוויס", "קסטרו", "מנגו" וכדומה?
כלל לא
במידה מועטה
במידה חלקית
במידה רבה
במידה רבה מאוד
1
2
3
4
5
18. באיזו מידה היית רוכש בגדים של אופנת "ZARA" באם החברה היתה משקיעה יותר בפירסום המותג?
כלל לא
במידה מועטה
במידה חלקית
במידה רבה
במידה רבה מאוד
1
2
3
4
5
19. באיזו מידה יכולה להשפיע פרסומת של דוגמנים מוכרים או סלברטיז אשר לובשים את אופנת "ZARA" על מכירותיה של החברה?
כלל לא
במידה מועטה
במידה חלקית
במידה רבה
במידה רבה מאוד
1
2
3
4
5
ושוב תודה על שיתוף הפעולה
נא החזר את השאלון למראיין.
2
הצרכים הפסיכולוגיים
הצורך בביטחון
הצורך במימוש עצמי
מחקר
הצרכן
צרכים פיסיים
צרכים פסיכולוגיים
כוח קניה
הצגת המותג
מיצוב
אישיות
תגובה תקשורתית
שם מותג
אריזה
הצורך בהשתייכות
הצורך בהערכה
מעצבת חלונות ראווה
מנהל חנות
תמהיל השיווק
מוצר ואריזה
מחיר
תקשורת
הפניה
מנכ"ל
מזכירת החברה
כלכלן
ממצב
מנהל תפעול
מנהלת מסחרית
מנהלת משאבי אנוש
אחראית יבוא
מנהלי מחלקה
סגני מנהלי מחלקה
אחראי משמרת
מוכרנים

תגים:

שיווק · אסטרטגיה · ניהול · מוצרים · אופנה · פרסום · ביגוד

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "שיווק אופנת "זארה"", סמינריון אודות "שיווק אופנת "זארה"" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.