היישום אינו מחובר לאינטרנט

שיווק אופנת "זארה"

עבודה מס' 064098

מחיר: 288.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: כיצד נתפסת תדמית חברת "זארה" בארץ ע"י הצרכן הישראלי הפוטנציאלי ואילו ערוצי פרסום נוספים עשויים לתרום לה להעלאת היקפי מכירותיה?

8,830 מילים ,31 מקורות ,2001

תקציר העבודה:

"ZARA" - הוקמה בתחילת שנות ה- 60 כחברה לשיווק אופנה עם חנות מפעל בודדת.
הפילוסופיה העסקית של "ZARA" הייתה חדשנות, עיצוב אלגנטי, תגובת שוק מהירה, תשומת לב מיוחדת לתכנון הפנימי של החנות ומנהיגות עסקית בלתי בירוקרטית.
בתחילת שנות ה- 70, הוקמה החנות הראשונה ב-לה קורונויה שבספרד. במשך הזמן נפתחו חנויות נוספות ברחבי ספרד ובהמשך נפתחו חנויות נוספות במדינות אחרות כמו פורטוגל, צרפת וניו-יורק, וכיום הגיעה החברה לכ- 2000 נקודות מכירה בכל העולם. בעקבות התרחבותה הפיזית של החברה, הורחבו הקולקציות והודגש הצורך בפעילות ורטיקאלית של מקורות אספקה עצמאיים מרמת חומר הגלם ועד למוצר הסופי.

תוכן העניינים:
תקציר מנהלים
פרק 1 - מבוא
1.1 רקע
1.2 ניתוח סביבת הארגון
1.2.1 סביבה חיצונית
1.2.2 סביבה פנימית
1.3 קבלת החלטות
1.4 מבנה הארגון - מבנה ארגוני - "zara"
1.5 ניתוח - swot
1.5.1 נקודות חוזק
1.5.2 נקודות חולשה
1.5.3 איומים
1.5.4 הזדמנויות
1.6 מטרות ויעדים
1.6.1 מטרות
1.6.2 יעדים
פרק 2 - סקירת ספרות
2.1 אסטרטגיה
2.1.1 משאבים ויכולות כבסיס האסטרטגיה
2.2 אסטרטגיה מכללא ואסטרטגיה מתוכננת
2.3 תהליך קביעת האסטרטגיות - תכנון אסטרטגי
2.4 חשיבותו של תכנון אסטרטגי -
2.5 אסטרטגיות כניסה לשווקים המוחזקים בידי חברות ותיקות
תהליך קבלת החלטות קניה.
2.6 מה מאפיין את הצרכן המודרני בישראל?
2.7 ההבדל בין מוצר למותג
2.7.1 מהו מותג
2.7.2 התפתחות המותג
2.8 תהליך המיתוג
2.9 מותגי המתחרים
2.10 יצרני מותגים מבוססים
2.11 צרכני המותג הפרטי
פרק 3 - מתודולוגיה
3.1 שיטות המחקר - מבט השוואתי - מבוא
3.2 משתני המחקר - הגדרות ובנייתם
קשר בין המשתנים
3.3 אוכלוסיית המחקר
3.4 כלי המחקר
3.5 ההליך
3.6 מגבלות המחקר
3.7 שיטת ניתוח הנתונים
פרק 4 - ממצאים עיקריים
פרק 5 - סיכום ומסקנות
ביבליוגרפיה
נספחים

קטע מהעבודה:

ZARA הינה חברה לשיווק אופנה ששמה דגש, במסגרת הפילוסופיה העסקית שלה, על עיצוב חדשני, תגובת שוק מהירה, תשומת לב מיוחדת לתכנון הפנימי של החנות ומנהיגות עסקית בלתי בירוקרטית (אם יש לאחד מהמנהלים הזוטרים איזו שהיא בעיה דחופה הרי שגם דלתו של המנכ"ל פתוחה בפניו בכל עת).

תגים:

שיווק · אסטרטגיה · ניהול · מוצרים · אופנה · פרסום · ביגוד

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "שיווק אופנת "זארה"", סמינריון אודות "שיווק אופנת "זארה"" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.