היישום אינו מחובר לאינטרנט

השוני בין האופנה הישראלית לאופנה האירופאית וצריכתה

עבודה מס' 067552

מחיר: 241.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: סקירת מגמות אופנה מובילות בשני השווקים על מנת להבין את הגורמים להבדלים באופנה בין שתי החברות.

4,259 מילים ,26 מקורות ,2008

תקציר העבודה:

העבודה בודקת את השוני בין האופנה הישראלית לאופנה האירופית. השוני בין סוג האופנות יימדד בכמה רבדים. ראשית, באמצעות הקלאסיקות המייצגות: חליפות גברים ושמלות כלה. שנית, ייבדק השוני בין השימוש בבדים בשתי החברות. הרובד השלישי שלאורו ייבחן הנושא הוא פרסום המותג, שנבדק באמצעות המותג, ההנחות ותצוגות האופנה. הבעיה המוצגת במחקר זה: האופנה הישראלית שואפת להידמות לאופנה האירופית אך אינה יכולה לבצע זאת באופן מלא. תמצית המחקר הספרותי: ברוב המאמרים אין דעה חד משמעית לגבי הסיבות לשוני זה, אם כי מרבית הכותבים טוענים כי האקלים והמנטליות הנם הגורמים העיקריים להבדלים אלו. מסקנה כללית: במרבית הפעמים מצליחה האופנה הישראלית לחקות את האופנה האירופית אך בעקבות הבדלים מהותיים הקשורים באקלים היא אינה מצליחה לחקות אותה באופן מלא.

עבודה זו היא שלד רעיוני בלבד למחקר אקדמי בנושא השוני בין צריכת האופנה באירופה לעומת צריכת האופנה בישראל.
בעבודה זו נסקרו מגמות אופנה מובילות בשני השווקים על מנת להבין את הגורמים להבדלים באופנה בין שתי החברות.

תוכן עניינים
תארנים
תקציר
הקדמה
מבוא
הצורך בכתיבת העבודה
עיבוד המידע של המחקר הספרותי
פרק ראשון: קלאסיקות
חליפות גברים
שמלות כלה
מסקנה
פרק שני: בדים
כותנה
פרווה
סאטן
מסקנה
פרק שלישי: פרסום
מותג
הנחות
תצוגות אופנה
מסקנה
הערכת המידע של המחקר הספרותי
ביבליוגרפיה

הערת מערכת: מקורות העבודה הן כולן כתבות אינטרנט.

קטע מהעבודה:

החתונה הינה עדיין העילה העיקרית של הגבר הישראלי במגזר הכללי לקניית החליפה. אצל המעצב גרשון ברם מהווים החתנים 70% מרוכשי החליפות והשאר מתחלק בין מלווי חתנים ואנשי עסקים. באופנה סגל מדווחים על 65% מקניות חליפות על-ידי חתנים ו-35% לאנשי עסקים. מחקר שערכה בגיר, באמצעות מכון המחקר מותגים וקורנס-ייעוץ שיווקי, קובע ש-370 אלף גברים ישראלים נוהגים ללבוש חליפה בתדירות של לפחות פעם בשבוע וכ-550 אלף גברים לובשים לפחות פעם בחודש. אם כי למעלה מ-80% מלובשי החליפות במגזר הכללי והערבי לובשים אותם בעיקר לאירועים.

תגים:

אופנה · לבוש · חברה · ישראלית · חברה · אירופאית · פרסום · בדים · ישראל · אירופה · חליפות · בגדים

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "השוני בין האופנה הישראלית לאופנה האירופאית וצריכתה", סמינריון אודות "השוני בין האופנה הישראלית לאופנה האירופאית וצריכתה" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.