היישום אינו מחובר לאינטרנט

תקשורת בקהילה האירופאית - ה-BBC

עבודה מס' 067153

מחיר: 72.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: ה-BBC: ציוני דרך, דעת הקהל והתמודדות עם הרגולטור.

1,786 מילים ,6 מקורות ,2005

תקציר העבודה:

ל-BBC מבנה ניהולי מיוחד הנועד לשמור על עצמאותה ולהגן על האינטרסים של הציבור. ה-BBC מנוהלת כגוף עצמאי ובראשה עומדת מועצה שבה מכהנים 12 חברים הממונים על ידי המלכה בעצת שר הפנים. אותה מועצה מורכבת מאישי ציבור ותחתיהם נמצא הדירקטוריון המונה 9 חברים ויו"ר אחד. האחריות של המועצה והדירקטוריון היא אינה כלפי בעלי מניות אלא כלפי הצרכנים, הם מייצגים את האינטרס הציבורי של המאזינים והצופים ואחת לשנה הם מפרסמים דו"ח על פעילות ה-BBC בשקיפות מלאה. למועצה ולדירקטוריון מדווחות 3 מחלקות: המחלקה העיתונאית, המחלקה הקריאטיבית והמחלקה המסחרית (Franklin, 2001).

בבריטניה ישנה דרישה על פי חוק לשדר חדשות באופן אובייקטיבי ומדויק ככל שניתן, חוק אשר מוטל על מערכות החדשות של ה- BBC ושל ITN . ברישיון השידור של ה-BBC נכתב כי "הרשת מקבלת על עצמה את חובת סיפוק המידע האובייקטיבי והצגת מגוון הצדדים של כל אירוע אותו תסקר וכן תסקר ביושרה גם נושאים השנויים במחלוקת, בין אם הם נושאים חברתיים או הנוגעים לביטחון המדינה". לתקנות על תוכן שידור חדשות אלו ישנה משמעות רבה לגבי הצופים. בחלקים מאוד גדולים של בריטניה, אנשים רואים בטלוויזיה כמקור ראשי המספק חדשות מקומיות ובינלאומיות, וכן הוא נחשב למקור האמין ביותר. הצופים שאבו את הביטחון שלהם במדיה תוך שהם סומכים על יישום עקרונות האובייקטיביות של העיתונות. אולם מבקרי הגישה האובייקטיבית בעיתונות טוענים שאובייקטיביות וההוגנות הנה באופן יחסי בלבד.

קטע מהעבודה:

הBBC- (British Broadcasting Company) הוקמה באוקטובר 1922 על ידי מספר יצרני מכשור אלחוטי מובילים, ביניהם פורץ הדרך, "אבי הרדיו", ג'וליילמו מרקוני שהיה מהנדס חשמל איטלקי שפיתח שיטה לשידור מידע באמצעות גלי רדיו. שידורי רדיו יומיים החלו ב-14 לנובמבר לאותה שנה, מהסטודיו של מרקוני בלונדון. תוך מספר חודשים הרשת שידרה כמעט בכל רחבי בריטניה. ה-BBC הוקמה מתוך מטרה מסחרית: למכור מכשירי רדיו, אך חזיונו של המנהל הכללי ג'ון רית', היה כי ביכולתו של הרדיו לחנך, ללמד ולבדר את האומה כולה, כל זאת ללא התערבות פוליטית (Crisell, 1997).
המימון התקבל באמצעות אגרה שמנעה תלות בתקציבי הממשלה, דבר ששומר על יציבות כלכלית לאורך שנים עד היום (O'Malley, 1994).

תגים:

BBC · חדשות · טלוויזיה · רדיו · בריטניה · אנגליה · רגולציה · טלוויזיה

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "תקשורת בקהילה האירופאית - ה-BBC", סמינריון אודות "תקשורת בקהילה האירופאית - ה-BBC" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.