היישום אינו מחובר לאינטרנט
עבודות [1–9] מתוך 19
עבודה מס' 69145
בחינת האיום בהתאם למודל מחזור החיים של המדיה (אביגדור כהן, וליימן-ווילציג).
12,475 מילים (כ-38.5 עמ'), 31 מקורות, 544.95 ₪
עבודה מס' 64025
סיכום תקופת איחוד שידורי הרדיו והקמת הרדיו המשולב בתקופת מלחמת המפרץ ובחינת הרקע לאיחוד, הדעות בעד ונגד הגל המאוחד, היחסים בין אנשי התחנות באולפן המשותף ותכני השידורים החל מליל השידורים הראשון.
6,049 מילים (כ-18.5 עמ'), 12 מקורות, 386.95 ₪
עבודה מס' 64088
הרדיו כמדיה פרסומית ויתרונותיה; האפקטיביות של הרדיו כמשפר את זכירות הקמפיין.
2,355 מילים (כ-7 עמ'), 6 מקורות, 155.95 ₪
עבודה מס' 65872
אפקטיביות הפרסום בתחנות הרדיו באזור הדרום לעומת תחנות הרדיו הממלכתיות
7,961 מילים (כ-24.5 עמ'), 16 מקורות, 288.95 ₪
עבודה מס' 60988
סקירת תופעת הרדיו הפיראטי בעשור האחרון תוך התייחסות להתמודדות רשויות השלטון עם התופעה.
9,467 מילים (כ-29 עמ'), 34 מקורות, 181.95 ₪
עבודה מס' 63591
האם ובאיזו מידה תוכניות ייעוץ ברדיו עונות על צרכים שונים של המאזינים.
4,620 מילים (כ-14 עמ'), 8 מקורות, 300.95 ₪
עבודה מס' 64930
האם ניתן להשתמש בפרוטוקולים אחרים לניתוב נתונים, בהם משתמשים ברשתות נתונים אחרות, ברשתות רדיו.
16,321 מילים (כ-50 עמ'), 12 מקורות, 361.95 ₪
עבודה מס' 61839
הצגת התחנה, מטרות, יעדים, חקר שוק והצעת אסטרטגייה שיווקית.
10,046 מילים (כ-31 עמ'), 6 מקורות, 302.95 ₪
עבודה מס' 63665
3,045 מילים (כ-9.5 עמ'), 13 מקורות, 179.95 ₪

עבודות [1–9] מתוך 19