היישום אינו מחובר לאינטרנט

פרסום בתחנות רדיו

עבודה מס' 065872

מחיר: 288.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: אפקטיביות הפרסום בתחנות הרדיו באזור הדרום לעומת תחנות הרדיו הממלכתיות

7,961 מילים ,16 מקורות ,2000

תקציר העבודה:

בשנת 1997 הוקמה בישראל הרשות השניה לרדיו ולטלויזיה אשר במסגרתה הוקמו כעשרה תחנות רדיו אזוריות.תחנות אלו נקלטות באזורים רבים אולם הן מכוונות לאזורים ספציפיים, לדוגמא "רדיו 103" מכוון לאזור המרכז. תחנות אלו אינן ממומנות על ידי שו גוף ממלכתי- להיפך, הן משלמות דמי זיכיון עבור האפשרות לשדר באופן חוקי. עיקר הכנסותיהן הן מפרסום ומחסויות שנותנות חברות מסחריות.

מטרת העבודה היא לבדוק מהי אפקטיביות הפרסום בתחנות אלו. יש כאן שלושה אלמנטים:
1. האם הציבור מאזין לתחנות אלו יותר מאשר לתחנות הלאומיות (רשת ב', רשת ג' וכד').
2. מהו המחיר שתחנות אלו גובות עבור שירותיהן.
3. האם ישנו פלח שוק מיוחד המאזין לתחנות אלו ואם כן איזה. ההנחה היא תחנות אלו משדרות שידורים יותר עממיים ופחות ממלכתיים- דבר המוצא את ביטויו באופי התוכניות, בנאמר בהן ובסגנון הצגתם.

העבודה תסקור באופן תיאורטי את תפיסת הפרסום, ככל היא נוגעת לנושא שידורי רדיו ופרסומות בהן ולאחר מכן יערך מחקר צרכנים מקיף, באזור המרכז ובאזור מגורי בפרט על מנת ללמוד:
1. מי מאזין,
2. מתי מאזינים לרשתות אלו
3. האם יש תוכניות מיוחדות
4. האם הפרסומות נחשבות אמינות יותר בעיני הציבור.

תוכן העניינים:
-מבוא והצגת הנושא
הצגת הנושא
מטרת העבודה
-חוקי התקשורת בישראל
-סקירת הספרות
התנהגות צרכנים
השפעת התרבות על התנהגות צרכנים
אסטרטגיית פרסום לפי מוצר וקטגורית מוצר
אסטרטגיית פרסום רציונליות ואמוציונליות
תלונות הצרכן
-שיטת המחקר
מטרת המחקר
השערות המחקר
מגבלות המחקר
המדגם
אופן המחקר בפועל
-התוצאות
-דיון
-סיכום
ביבליוגרפיה
נספח: שאלון
תקציר

קטע מהעבודה:

כיום קיימות שתי רשתות שידורים לרבות רשת הטלויזיה הלימודית. נוסף על כך קיימים ערוצי תקשורת ע"י כבלים. בשיטה זו מועברים כ-35 תחנות טלויזיה באופן סימולטני כאשר ניתן לעבור בין אחת לשניה ללא הגבלה. שיטה זו מרחיבה את אפשרויות הצפיה כמעט ללא הגבלה.
הערוץ השני הוקם בעקבות דוח הועדה לבירור נושא הפעלת ערוץ נוסף . בדיוניה, עמדו לפני הוועדה עיקרי הטענות המושמעות בעד ונגד הקמתו של הערוץ הנוסף. הגישה לחיוב טענה כי אין הצדקה להמשך קיומו של מונופול בתחום השידורים, והיא מחייב תמתן אפשרות רחבה יותר לקיום מגוון גישות וטעמים בנושא השידור כבנושא העיתונות. הקמתו של ערוץ נוסף מקדמת השגתה של מטרה זו.

תגים:

תחנת · רדיו · פרסום · פרסומות · מפרסמים

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "פרסום בתחנות רדיו", סמינריון אודות "פרסום בתחנות רדיו" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.