היישום אינו מחובר לאינטרנט

חדשנות ארגונית ושביעות רצון עובדים בחברת שטראוס

עבודה מס' 071250

מחיר: 319.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: בחינת חברת שטראוס מבחינת חדשנות ארגונית ושביעות רצון העובדים.

8,662 מילים ,7 מקורות ,2021

תקציר העבודה:

שטראוס הינה חברה גדולה אשר עוסקת בתחומים רבים בענף הקמעונאי של המזון כגון קפה, מוצרי חלב, החטיפים, הסלטים ועוד. מדובר באחת החברות הגדולות במשק הישראלי אשר מעסיקה אלפי עובדים בתחומי עיסוק שונים.
מחקר זה התמקד בפערים בשני תחומים עיקריים בארגון זה- חדשנות ארגונית ושביעות רצון ארגונית. אמנם, בכל ארגון קיימים פערים רבים בתחומים מגוונים אך בחרנו להתמקד בשני תחומים אלה מתוך הבנה כי נושא החדשנות הארגונית בשטראוס מהווה מוקד בעל חשיבות רבה וכן נושא שביעות רצון העובדים בארגון, בעיקר ממעמד של עובדים זוטרים, נמצא כנושא הדורש התייחסות רבה בארגון זה.

כלי המחקר הינו כאמור ראיון עומק חצי מובנה. הראיונות נקבעו מראש אל מול מספר מנהלים בארגון וזאת על מנת שיפנו לכך זמן ויערכו מראש לשתף אותנו בתחום החדשנות ושביעות הרצון של העובדים בארגון.
כלי מחקר נוסף הינו שאלון אמריקאי מובנה. שאלון זה כלל שני חלקים: שאלון חדשנות ארגונית של Azar & Ciabuschi (2017) העוסק במספר משתנים אולם לצורך מחקר זה נעשה שימוש רק בחלק העוסק בחדשנות ארגונית בעל 4 היגדים. חלק שני עסק בשביעות רצון העובדים אשר פותח על ידי Tsui, Egan & O'Reilly (1992)‏ ותורגם לעברית על ידי (2004) Carmeli & Freund. בחלק זה 6 היגדים שונים.


תוכן עניינים:
1. תיאור הארגון הנבחן
1.1 רקע על החברה
1.2 מבנה החברה על פי תחומי עיסוק
2. ניתוח מאמרים- חדשנות ארגונית
2.1 מאמר 1
2.2 מאמר 2
2.3 מאמר 3
2.4 אינטגרציה של המאמרים
3. ניתוח מאמרים- שביעות רצון עובדים
3.1 מאמר 1
3.2 מאמר 2
3.3 מאמר 3
3.4 אינטגרציה של המאמרים
4. מתודולוגיית המחקר
4.1 שיטת המחקר
4.2 כלי המחקר
4.3 שיטת איסוף הנתונים
4.4 שיטות סטטיסטיות
5. ניתוח מצב קיים
6. ניתוח מצב רצוי- המלצות
6.1 המלצות בתחום החדשנות
6.4 המלצות בתחום שביעות רצון
7. ביבליוגרפיה
8. נספחים
8.1 ראיון אישי חדשנות ארגונית
8.2 שאלון חדשנות בארגון
8.3 תיאור החדשנות הארגונית מתוך כתבות תוכן
8.4 ראיון אישי שביעות רצון
8.5 שאלון שביעות רצון ארגונית
8.6 עיון בדוחות- תיאור שביעות רצון העובד בארגון

קטע מהעבודה:

טומזביק, סלג'ק ואריסטובניק (Tomazevic, Seljak & Aristovnik, 2014) מצאו במחקרם כי אחד הדברים המשפיעים ביותר על שביעות רצון עובדים הינה תחושת האמון בארגון ובממונים ותחושת השייכות והמחוברות לארגון. לעומת זאת, המחקר של אחמד ועמיתיו ( Ahmad et al., 2014) מצא כי לתחושת המחויבות של העובד ולביצועיו ישנה השפעה חיובית רבת עוצמה על שביעות רצון העובד. לפיכך, ניתן לראות כי מחקרים שונים מציגים ממצאים שונים בהקשר לגורמי ההשפעה על שביעות רצון העובדים אולם הם אינם סותרים זה את זה אלא רק מוסיפים גורמי השפעה נוספים. בנוסף, מחקר אחר של חסן, חסן וסוויב (Hassan, Hassan & Shoaib, 2014) דווקא כן נמצאה הלימה עם מחקרם של טומזביק, סלג'ק ואריסטובניק (Tomazevic, Seljak & Aristovnik, 2014) ואלה מצאו כי מעורבות עובדים מתווכת באופן מלא את הקשר בין התמיכה הנתפסת בארגון לבין סיפוק העובדים ושביעות רצונם.

תגים:

מזון · שטראוס · שיווק · עסק · חברה · מכירה · צרכן · לקוח · שביעות רצון · עובדים · ארגון · חדשנות · מוטיבציה · שינוי · חידוש · עובד.

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "חדשנות ארגונית ושביעות רצון עובדים בחברת שטראוס", סמינריון אודות "חדשנות ארגונית ושביעות רצון עובדים בחברת שטראוס" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.