היישום אינו מחובר לאינטרנט

השפעת המדיה החברתית על חיפוש עבודה וגיוס עובדים בקרב צעירים

עבודה מס' 070905

מחיר: 349.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: השפעת השימוש ברשתות חברתיות על תחושות הפרט בזמן נסיון איתור משרה, מוטיבציה לחיפוש משרה, תחושת מסוגלות למציאת משרה וכן חרדה בעת נסיון החיפוש.

5,999 מילים ,16 מקורות ,2019

תקציר העבודה:

עבודה זו עוסקת בהשפעת המדיה החברתית על חיפוש עבודה וגיוס עובדים בקרב צעירים בגילאים 18-40. חיפוש עבודה, כבר מזמן לא מתבצע רק באמצעות אתרי דרושים. המדיה החברתית והרשתות החברתיות הן בחיים הפרטיים והן בעולם העסקים, מהוות כר פורה ליצירת קשרים בין אנשים. אנחנו אוהבים להתחבר אחד אל השני, לשתף ולהתעדכן ומטבע הדברים חיפוש העבודה הפך לחלק גדול ממה שקורה בעולם החברתי.
הרשתות החברתיות מספקות אפשרות לשמירה על קשר עם קולגות, להרחבת רשת הקשרים המקצועית ופותחת דלתות להזדמנויות חדשות בקריירה, לכל רשת חברתית האופי הייחודי שלה. פתיחת חשבון ויצירת פרופיל ברשתות החברתיות המובילות תגדיל באופן משמעותי את הסיכוי להיחשף להזדמנויות חדשות ולמצוא עבודה. מי שבעיקר משתמש ברשתות החברתיות למטרת חיפוש עבודה הם צעירים.
בחרנו לבחון ספרות ומאמרים העוסקים בחיפוש עבודה ברשתות חברתיות, מוטיבציה בעבודה, תחושת מסוגלות עצמית וחרדה. הסקירה תיתן מבט כללי על צעירים המחפשים עבודה, ועל מעסיקים המחפשים מועמדים לעבודה והסבר על התופעה. מתוך מטרת מחקר זו, המחקר בא לתת מענה על שאלות המחקר הבאות: איך חיפוש עבודה ברשתות חברתיות משפיע על המוטיבציה, מסוגלות העצמית והחרדה של מחפש העבודה ; וכן איך מידת השימוש ברשתות חברתיות בזמן חיפוש עבודה משפיעה על המועמד?
בחרנו בנושא זה על מנת לנסות להשיג מידע חדש ולהבין את התופעה והאם היא תורמת או מזיקה למחפשי העבודה.

מחקר זה הינו מחקר אמפירי.
הכלי המרכזי המשמש במערך מחקר תיאורי לתיאור התפלגות של משתנים מסוים וגילוי קשרים בין תופעות- משתנים הינו הסקר. שאלון הוא אחד מדרכי ביצוע הסקר והוא הכלי בו יעשה שימוש במחקר זה. שאלון זה הינו מובנה ומכיל שאלות סגורות שסדרן קבוע מראש. השאלון במחקר זה הינו אנונימי. מטרת האנונימיות בשאלון הנוכחי הייתה לצורך שיתוף פעולה וכנות מלאה של הנסקרים.

תוכן עניינים:
1. מבוא
2. סקירת ספרות
2.1 הרשת החברתית
2.2 חיפוש עבודה ברשת החברתית
2.3 מוטיבציה לחיפוש עבודה וקידום תעסוקתי
2.4 מסוגלות עצמית וחרדה בחיפוש עבודה
3. מתודולוגיית המחקר
3.1 מערך המחקר
3.2 משתני המחקר
3.3 מדגם המחקר
3.3.1 שיקולים בבחירת שיטת הדגימה
3.4 הליך המחקר ושיטת איסוף הנתונים
3.5 כלי המחקר
3.6 כלים סטטיסטיים
4. ממצאים
4.1 משתתפי המדגם
4.2 משתני המחקר
4.3 בחינת השערות המחקר
5. דיון ומסקנות
5.1 דיון
5.2 מסקנת המחקר
5.4 מגבלות המחקר
5.5 הצעות למחקרי המשך
6. סיכום
7. ביבליוגרפיה
8. נספחים
8.1 שאלון המחקר

קטע מהעבודה:

האינטרנט הוא כלי פופולארי אשר מקשר מיליוני מחשבים בעולם ויוצר סביבה חברתית (המכונה סייברספייס) המקיימת יחסי גומלין עם סביבת המציאות הפיזית של האדם. בנוסף לפרסום ולחיפוש מידע, האינטרנט משמשת ככלי תקשורת בין אנשים המאפשר תקשורת בין מכרים או יצירת קשרים עם אנשים חדשים. ככלי תקשורת, יש לאינטרנט מספר אפיונים ייחודיים לעומת כלי תקשורת אחרים (Michikyan, Subrahmanyam & Dennis, 2015).
הופעת אתרי הרשתות החברתיות (SNS) כגון MySpace ו- Facebook ואחרים הוסיפו מימד גדול יותר אל העולם. כפי שתואר על ידי בויד ואליסון (Boyd and Ellison, 2013), אתר הרשת החברתית הוא שירות מקוון עבור משתמשים כדי ליצור פרופיל ציבורי או פרטי, לבנות רשת תקשורת עם משתמשים אחרים שאיתם הם חולקים קישורים משותפים, וכן לנווט אל פרופילים ורשתות של משתמשים אחרים. אתרי הרשת החברתית מאפשרים קהילות וקבוצות של אנשים בעלי אינטרסים משותפים שנשארים "מחוברים" יותר. אין ספק כי למדיום החברתי כמו פייסבוק יש יכולת גדולה להפצה מיידית של הודעות להמונים, בלתי מוגבלת בזמן ובמרחב (Harlow, 2012).

תגים:

מדיה · אינטרנט · אזרחים · פרנסה · מחייה · חברה · עבודה · גיוס · תעסוקה · חיפוש · איתור משרה · חרדה · רשתות חברתיות · מוטיבציה · דור ה Y · חרדה · רשתות חברתיות · פייסבוק · מובטלים

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "השפעת המדיה החברתית על חיפוש עבודה וגיוס עובדים בקרב צעירים", סמינריון אודות "השפעת המדיה החברתית על חיפוש עבודה וגיוס עובדים בקרב צעירים" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.