היישום אינו מחובר לאינטרנט

אבחון והובלת שינוי ארגוני בחברת סלקום

עבודה מס' 070879

מחיר: 319.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: בחינת השינוי הארגוני הנדרש לצמצום תחלופת עובדים בחברה.

7,906 מילים ,9 מקורות ,2019

תקציר העבודה:

משך חייו המקצועיים של נציג שירות תמיכה טלפונית בארגונים נע בין 12-24 חודשי עבודה בממוצע, כלומר שיעור תחלופה של 50-100% מהנציגים בשנה.
עלויות התחלופה של כל נציג שירות עומדת לערך בעלות כוללת שלש 30 אש"ח והיא מהווה עלות ישירה הנובעת לרוב מעלויות הגיוס, ההדרכה, וחוסר היעילות של העובד בחודשים הראשונים. במוקדי התמיכה של חברות הסלולארי בישראל עובדים כ-1000 עובדים לערך. במידה ומחצית מהם מתחלפים כל שנה פירושו של דבר עלויות ישירות של כ-15 מיליון שקל בשנה, וזאת מבלי שנלקחו עלויות אי שביעות רצון לקוחות.
לכן חשיבות רבה ישנה לקיומה של מערכת תגמולים, ושימור עובדים באמצעות מחויבות ארגונית, הדבר יכול להתבצע באמצעות תגמולים חומריים, ותגמולים שאינם חומריים כמו הערכה, עובדים מצטיינים, שוברי פנאי, ומדידת הערכה, ובקרה. כל אלו ואחרים בהחלט עשויים לשפר את המוטיבציה של העובד, ובעיקר את מחויבותו הארגונית לתפקידו.

ניתוח הממצאים יתבצע בעבודה זו באמצעות גישת המערכות. גישה זו רואה את הארגון כמערכת פתוחה אשר מורכבת מתת מערכות אשר בנויות בצורה היררכית. גישת המערכות עוסקת לרוב ביחסי התלות, הסינרגיה, ובקשרי הגומלין בין תת המערכות לבין המערכת כולה והסביבה הארגונית, ובהשפעתה על יחסים אלה על כל מרכיבי המערכת הארגונית.

תוכן העניינים:
1. תמצית מנהלים
2. תיאור הארגון
2.1 רקע על הארגון
2.2 שירותי הארגון
2.3 עובדים בארגון
2.4 סביבה ותחרות
2.5 מבנה ארגוני
3. תמונת מצב
3.1 מנהיגות בארגון
3.2 תרבות ארגונית
3.3 אסטרטגיה ארגונית
3.4 תוצאות אנושיות- הערכת עובדים ובקרה
4. ניתוח תמונת מצב
5. המלצות לשיפור
5.1 תרבות ארגונית
5.1.1 כיווני השינוי ומנופי השינוי
5.1.2 צורות וכלי התערבות מומלצים כדי לחולל את השינוי
5.2 מנהיגות ארגונית
5.2.1 כיווני השינוי ומנופי השינוי
5.2.2 צורות וכלי התערבות מומלצים כדי לחולל את השינוי
5.3 אסטרטגיה ארגונית
5.3.1 כיווני השינוי ומנופי השינוי
5.3.2 צורות וכלי התערבות מומלצים כדי לחולל את השינוי
5.4 תוצאות אנושיות- הערכת עובדים ובקרה
5.4.1 כיווני השינוי ומנופי השינוי
5.4.2 צורות וכלי התערבות מומלצים כדי לחולל את השינוי
6. רפלקציה אישית
7. ביבליוגרפיה
8. נספחים

קטע מהעבודה:

קווא, ג'נסב ושיה (Qua, Janssenb & Shia, 2015) הציעו שני סוגי מנהיגים אשר ניתן לזהות, המעצב והמתגמל. שני מושגי מנהיגות אלה מביאים למודל הטווח המלא של הניהול הכולל שלושה מושגי מנהיגות חדשים: מנהיג "שב ועל תעשה", מנהיג מתגמל, מנהיג מעצב. על פי תיאוריה זו, העוסקת בשני סוגי המנהיגות האחרונים, קיימות שתי רמות בסיסיות של השפעה המתקיימות ביחסי הגומלין בין מנהיג בארגון וכפיפיו. השפעה אחת נובעת מתוך הבנה שמנהיג בארגון יוצר בקרב אנשיו תפיסת עלות מול תועלת. שיטה זו נקראת מנהיגות מתגמלת. השפעה שניה היא זו המעוררת רגשות אותה כינה Burns בשם מנהיגות מעצבת.

תגים:

ארגון · ניהול · עובד · מנהיגות · סלקום · סלולר · הערכה · אסטרטגיה · מכירות · תקשורת · שינוי ארגוני · ניהול השינוי · משאבי אנוש · כח אדם

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "אבחון והובלת שינוי ארגוני בחברת סלקום", סמינריון אודות "אבחון והובלת שינוי ארגוני בחברת סלקום" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.