היישום אינו מחובר לאינטרנט
עבודות [1–9] מתוך 27
עבודה מס' 50603
בחינת הצלחת החברה לחדור לשוק על רקע האסטרטגיה הכוללת שבה נקטה "סלקום".
6,326 מילים (כ-19.5 עמ'), 11 מקורות, 252.95 ₪
עבודה מס' 65906
ניתוח שיווקי של חברת סלקום
4,747 מילים (כ-14.5 עמ'), 14 מקורות, 240.95 ₪
עבודה מס' 65932
הקשר בין לויאליות צרכנים, טיב שירות, והגדלת נתח השוק של חברת "סלקום ישראל בע"מ"
10,557 מילים (כ-32.5 עמ'), 50 מקורות, 288.95 ₪
עבודה מס' 68819
תקשורת אירגונית, מוטיבציה וקבוצות עבודה בחברת סלקום.
4,291 מילים (כ-13 עמ'), 5 מקורות, 362.95 ₪
עבודה מס' 50280
סקירת החברה, אסטרטגיה עסקית, פילוח השוק, הצגת המחקר והממצאים והמלצות.
4,533 מילים (כ-14 עמ'), 8 מקורות, 155.95 ₪
עבודה מס' 50282
סקירת החברה, תמהיל השיווק כיום, אסטרטגית הקידום, ואסטרטגיה מומלצת עבור הציבור הדתי.
3,608 מילים (כ-11 עמ'), 7 מקורות, 228.95 ₪
עבודה מס' 60307
הצעה למחקר שמטרתו לבדוק האם קיים קשר בין שביעות רצון מאיכות השירות של החברה, לבין מיצוב החברה ביחס למתחריה לבין שיקולי נטישה לטובת המתחרים.
2,494 מילים (כ-7.5 עמ'), 13 מקורות, 179.95 ₪
עבודה מס' 60340
סלקום , 2001
ניתוח שיווקי ותקשורתי של החברה וקמפיין פרסום עבור פלח השוק החרדי.
5,749 מילים (כ-17.5 עמ'), 10 מקורות, 205.95 ₪
עבודה מס' 62063
עבודה המתמקדת בתהליכי שירות בחברה ובחינת רמת שביעות רצון של לקוחות החברה מהשירות שניתן להם.
7,371 מילים (כ-22.5 עמ'), 16 מקורות, 356.95 ₪

עבודות [1–9] מתוך 27