היישום אינו מחובר לאינטרנט

תוקפנות וניהול קונפליקטים בגן הילדים

עבודה מס' 070381

מחיר: 274.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: ניתוח אירוע תוך בחינת השאלה כיצד ניתן למנוע תוקפנות בזמן קונפליקט?

2,699 מילים ,1 מקורות ,2016

תקציר העבודה:

במהלך צפייתי בגן ילדים עירוני בעירי, בחרתי להתמקד בנושא ניהול קונפליקטים ותוקפנות.
בעבודתי, אציג מקרה המאופיין בתוקפנות ובניהול קונפליקטים.
תופעת התוקפנות מאד מתסכלת גננות והורים ריבוי תלונות ופניות לעזרה בשל ריבוי מעשי אלימות והתפרצויות זעם של ילדים במסגרות החינוך השונות, גרמו לי לרצות לחקור את הנושא, הערכת היקף הבעיה, ודרכים לפתרונה.
באירוע בו נכחתי, התפתח קונפליקט שבעקבותיו התפתחה תוקפנות מצד אחד הילדים שנכח באירוע. עקב החקר שערכתי סביב העבודה גיליתי את יתרונות הקונפליקטים בגיל הרך, הגורמים לתוקפנות, אסטרטגיות לפתרון קונפליקטים.
ניהול קונפליקטים ותוקפנות הם הנושאים השכיחים ביותר בגן. מידי יום בגן קורים מספר מקרים הקשורים לניהול קונפליקטים ולתוקפנות. הגננות נתקלות במקרים אלו יום יום, ולכן לדעתי צריך להרחיב ולהעמיק את הידע כיצד לפתור קונפליקטים ולמנוע מקרים של תוקפנות בגן.
השאלה המרכזית:
כיצד ניתן למנוע תוקפנות בזמן קונפליקט?

תוכן עניינים:
מבוא
פרק א'- בקירה תיאורטית
פרק ב'- תיאור האירוע
פרק ג'- ניתוח האירוע
פרק ד'- הערכה ורפלקציה
ביבליוגרפיה

קטע מהעבודה:

ההגדרה: תוקפנות- מתייחסת לכוונה של היחיד להזיק, להכאיב או לפגוע בזולת, ומתבטאת בשימוש בצורות שונות של אלימות כלפי אחרים: אלימות פיזית או אלימות מילולית.
קונפליקט- מציין התנהגות לא מתואמת. זהו מצב שבו במהלך האינטראקציה ילד אחד עושה דבר שילד אחר אינו מסכים או מתנגד לו, מבלי שמטרת הפעולה תהיה בהכרח לעורר את התנגדות האחר או לפגוע בו.

תגים:

תוקפנות · קונפליקט · התנהגות · ילד · פתרונות · אסטרטגיות · גורמים · בעקבות · אירוע

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "תוקפנות וניהול קונפליקטים בגן הילדים", סמינריון אודות "תוקפנות וניהול קונפליקטים בגן הילדים" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.