היישום אינו מחובר לאינטרנט

צבע ותוקפנות - השפעת צבע הסביבה על רמת התוקפנות בקרב האסירים.

עבודה מס' 069158

מחיר: 120.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: סקירת מחקרים והצעה קצרה למחקר כמותני (ללא ממצאים) על השפעה של צבעים שונים של תאים על רמת התוקפנות של האסירים השוהים בהם.

2,318 מילים ,10 מקורות ,2012

תקציר העבודה:

צבע ואור - הם האספקטים החשובים ביותר בעולם הוויזואלי שמסבב אותנו מרגע הלידה ועד המוות. קיימות טענות רבות לגבי השאלה עד כמה צבע משפיע עלינו ובאיזה אופן, מבחינה פיזיולוגית ופסיכולוגית. מזה שנים רבות קיימת מחלוקת בנושא זה בקרב המדענים. מכך צצו תחומים רבים כגון "יעוץ צבע" (color consultant), ומתעסקים בעיקר בקוסמטיקה ואופנה. הפסיכולוגית דבורה שארף בספרה "פסיכולוגיה של צבע ועיצוב" (1981) מדגישה שכל התחומים האלה "... ברובם מתבססים על מיתוסים, עבודה מדעית כושלת וספקולציות". לכן נשארות הרבה שאלות פתוחות לגבי נושא הצבע והשפעתו על האדם (from Vodvarka, 1999).

מטרת המחקר זה, היא לבדוק האם צבע הסביבה משפיע על רמת התנהגות תוקפנית של האסירים בבתי כלא.

תוכן עניינים:
- מבוא: חקר ההשפעה של צבע הסביבה על רמת התוקפנות בקרב האסירים.
- שיטה: משתתפים, כלים, שיטה
ביבליוגרפיה
נספחים - טבלה+שאלון

קטע מהעבודה:

במהלך זמן הניסוי האסירים פשוט קרצפו את הצבע הורוד מהקירות. בתשאול, בדומה לאסירים בסיאטל, הם טענו שצבע ורוד השפיע עליהם פסיכולוגית. מכך החוקר הגיע למסקנה על תכונה הרלקסיבית של צבע הורוד. (Schauss, 1979)

תגים:

אסירים · בית סוהר · פסיכולוגיה · צבע · תוקפנות · צבעים · אסוציאציות · אלימות · צבעוניות

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "צבע ותוקפנות - השפעת צבע הסביבה על רמת התוקפנות בקרב האסירים.", סמינריון אודות "צבע ותוקפנות - השפעת צבע הסביבה על רמת התוקפנות בקרב האסירים." או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.