היישום אינו מחובר לאינטרנט

הקשר בין צבע עורו של הגבר וצבע עורה של האישה המדרגת לבין מידת האטרקטיביות שלו

עבודה מס' 070984

מחיר: 399.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: האם קיימים הבדלים בין דירוג מידת אטרקטיביות על פי גוון פני גברים (גוון עור בהיר וכהה), על פי גוון העור של המדרגת (גוון עור בהיר וכהה) ועל פי שינוי גוון העור שנעשה על פני הגברים.

6,197 מילים ,62 מקורות ,2018

תקציר העבודה:

המחקר הנוכחי בחן האם קיימים הבדלים בין דירוג מידת אטרקטיביות על פי גוון פני גברים (גוון עור בהיר וכהה), על פי גוון העור של המדרגת (גוון עור בהיר וכהה) ועל פי שינוי גוון העור שנעשה על פני הגברים. במחקר השתתפו 29 סטודנטיות אשר התבקשו לדרג 120 תמונות של גברים על פי מידת האטרקטיביות שלהם. כאשר 40 מתמונות אלו עברו תפעול בו צבע עורן שונה, מבהיר לכהה ולהיפך. הסטודנטיות דירגו את תמונות הגברים המקוריות, והתמונות לאחר שינוי גוון העור כדי לבדוק האם חלו שינויים בהערכת מידת האטרקטיביות שלהן. בהתאם להשערת המחקר נמצא כי הסטודנטיות, באופן כללי, דירגו את תמונות הגברים בעלי צבע העור הבהיר יותר כיותר אטרקטיביים מגברים בעלי צבע עור כהה. בנוסף לכך, נמצאה אינטראקציה בין גזע התמונה ותמונות מקוריות ותמונות שעברו שינוי לבין ממצאים אלה מדגישים את חשיבות צבע עורם של אנשים בבחירת בני זוג פוטנציאלים בחברה הישראלית למרות ההתקדמות והמאבקים לשוויון זכויות. ממצאים אלו מדגישים כי השינויים והנורמות שהחברה הישראלית עברה בעשורים האחרונים אינם משמעותיים.

קטע מהעבודה:

למשל, בניסוי של וולסון, ארונסון ואברהם (Walster, Aronson, & Abrahams, 1966) נמצא כי כאשר גברים ונשים הוקצו באופן אקראי לזוגות לאירוע, הדבר היחיד שניבא טוב עד כמה בני הזוג חיבבו אחד את השני, ועד כמה הם היו מוכנים לצאת לדייט נוסף היה מידת האטרקטיביות שלהם. כשזה מגיע להיכרות ראשונית - רובנו נסתמך קודם כל, על הערכת מידת האטרקטיביות החיצונית של האדם (Zebrowitz & Montepare, 2008). אנו נבחן את תמונותיו של האדם שזה עתה שלח לנו הודעה, ונשאל את עצמנו האם אנחנו נמשכים אליו והאם בעקבות המשיכה שאנו חשים, נרצה להעניק לו הזדמנות ולהכיר אותו קצת יותר לעומק. במחקר זה אבחן את המאפיינים החיצוניים הללו. ספציפית אתמקד בצבע עור הפנים של הגבר כמאפיין המשפיע על מידת האטרקטיביות בהכרות ראשונית (Olson & Marshuetz, 2005; Todorov, Baron, & Oosterhof, 2008; Zebrowitz & Montepare, 2008). אנשים בחיי היום יום שופטים אנשים אחרים על סמך פניהם, ולפי זה הם מתרשמים מאותו אדם. התרשמות זו משפיע על ההתנהגות שלנו כלפי אנשים, כמו למשל למי אנחנו נעזור, את מי ניקח לעבודה (Zebrowitz & Montepare, 2008).

תגים:

זיהוי פנים · מידת אטרקטיביות · צבע עור · מחקר ניסוי · פסיכולוגיה · זוגיות · משיכה · הטיה · שחורים · לבנים · גזענות

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "הקשר בין צבע עורו של הגבר וצבע עורה של האישה המדרגת לבין מידת האטרקטיביות שלו", סמינריון אודות "הקשר בין צבע עורו של הגבר וצבע עורה של האישה המדרגת לבין מידת האטרקטיביות שלו" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.