היישום אינו מחובר לאינטרנט

סוגיית ילדי האסירים בישראל

עבודה מס' 069853

מחיר: 398.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: ההשפעות על האב ועל הילד ותכניות התמודדות המוצעות לילדים.

8,795 מילים ,61 מקורות ,2014

תקציר העבודה:

תשומת לב מועטה ניתנה למשפחות האסירים ובכללם גם ילדי האסירים בספרות האקדמית. רק לאחרונה המחקרים התחילו להתייחס אליהם. בתור "הקורבן הנשכח" או "הנעלם" של הפשע. התיאור של Van-Nuland (1970) אשר עסק במחקר בנושא ילדי אסירים משקף את המצב באופן ממצה ביותר: "מנקודת ראותם של המוסדות החברתיים ילדי האסירים פשוט אינם קיימים." הספרות התייחסה לילדים כ"בעיה משנית" לנשות האסירים, שהופכות בן לילה לאימהות חד-הוריות לילדים הסובלים מבעיות התנהגות, כאשר הן בעצמן נשואות לבעל בכלא.
תשומת הלב שהופנתה בתקופה האחרונה למשפחת האסיר מצביעה על תנועה רחבה מהטיפול והייעוץ לאסירים בלבד. שינוי זה התחיל מהצורך השטחי לתת עזרה כספית למשפחות האסירים ורק לאחרונה ניתן גם סיוע טיפולי.
בקשר לילדי האסירים נשאלת השאלה - "האבות אכלו בוסר ושיני הבנים תיקהינה?"

תוכן העניינים:
מבוא
התמורות בתפקידי ההורים בעקבות מאסר האב
השפעות מאסר האב על ילדי האסירים
התוכניות המוצעות לילדים
סיכום
ביבליוגרפיה

קטע מהעבודה:

רוב האסירים הגיעו ממשפחות בעלות תפקוד לקוי, והנחילו תפקוד זה גם למשפחה שלהם. אולם בהיכנס האסיר לבית הכלא מנושלים ממנו כל תפקידיו, הוא איננו מעורר פחד בפני ילדיו וזוגתו, סמכותו והדומיננטיות שלו בחיי היומיום במשפחתו נעלמים ולכן הוא מרגיש חסר אונים, חסר תועלת ואף מושפל (Braman, 2005 ; Robertson, 2007 ).

תגים:

כלא · מאסר · אסירים · בית סוהר · משפחה · פשע · שיקום · אבות · ילדים · כליאה

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "סוגיית ילדי האסירים בישראל", סמינריון אודות "סוגיית ילדי האסירים בישראל" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.