היישום אינו מחובר לאינטרנט

שכר הבכירים במשק הישראלי: מנופח או מוצדק?

עבודה מס' 069705

מחיר: 241.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: סקירה וניסוי.

2,679 מילים ,4 מקורות ,2013

תקציר העבודה:

שכר הבכירים בישראל ובעולם נמצא במוקד של אינספור דיונים בעשור האחרון. דעות שונות בנושא הושמעו באמצעי התקשורת השונים ומאמרים אקדמאים נכתבו בנושא.
האם הביקורת שגורסת כי יש להגביל את שכר הבכירים מוצדקת? האם השכר שלהם באמת מופרז וחסר כל קשר לביצועים שלהם בפועל? הטענה שלי היא ששכר הבכירים, בדומה למחירי מוצרים אחרים בשוק, נקבע גם הוא בשיווי משקל בהתאם לביקוש ולהיצע.

בפרק 2 אתן סקירה של מאמרים אקדמאים בנושא. בפרק 3 אדון בממצאים של המאמרים הללו, אתאר את המתודולוגיה בה השתמשתי ואסביר מדוע אני ממליץ להוסיף מרכיב של קנס לשכר הבכירים ובפרק 4 אסכם את העבודה.
המאמר העיקרי עליו התבססתי לצורך הכנת העבודה הוא:
Daines R., Nair V.B, and Kornhauser L. (2005).

תוכן הענינים:
מבוא
2. סקירה ספרותית
3. דיון
3.1 תיאוריית הערך ושכר הבכירים.
3.2 הניסוי
3.3 שאלוני עובדים
3.4 שאלוני בכירים
3.5 גובה שכר הבכירים במשק
4. סיכום
ביבליוגרפיה

קטע מהעבודה:

תיאורית הערך נכתבה על ידי דניאל כהנמן ועמוס טברסקי כחלק ממחקר בכלכלה התנהגותית שזיכה אותם בפרס נובל. חלק מהתיאוריה הזו מדבר על כך שהתועלת של רוב האנשים מתגמול חיובי היא נמוכה יותר למול הירידה בתועלת מפגיעה כלכלית בסכום זהה.

תגים:

כלכלה · שוויון · שכר מנהלים · בנקאות · מחאה · תגמולים · דירקטוריון

עבודות נוספות בנושא:

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "שכר הבכירים במשק הישראלי: מנופח או מוצדק?", סמינריון אודות "שכר הבכירים במשק הישראלי: מנופח או מוצדק?" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.