היישום אינו מחובר לאינטרנט

ייצוג ילדים בפרסומות

עבודה מס' 069572

מחיר: 544.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: סקירת מחקרים וניתוח תוכן של 6 פרסומות לרשתות מזון.

7,188 מילים ,15 מקורות ,2012

תקציר העבודה:

עבודה זו עוסקת בייצוגי ילדים בפרסומות, תוך ניסיון להעמיק בנושא ולהתמקד בתחום הייצוג המגדרי של ילדים בפרסומות. במסגרת המחקר נשאלה השאלה באיזה אופן מתקיימים ייצוגי מגדר בפרסומות בהשתתפות ילדים?תוך התייחסות למקרה בוחן: פרסומות לרשתות המזון 'שופרסל' ו'מגה' בשנים 2008-2012?
מהחקר הביא להסקת המסקנות כי קיים ייצוג במידת מה של מאפיינים ותפיסות מגדריות מסורתיות בפרסומות בהן מוצגים ילדים, תוך הסמכות על אינטגרציה בין העולה מן השיח האקדמי בנושא לבין ממצאי המחקר הנוכחי.
בפרק הראשון, סקירת ספרות, אתן רקע ותשתית תיאורטית לנושא, וכן אפרט את העולה ממחקרים אקדמיים בנושא הייצוג המגדרי ותפיסות מציאות בכלל בתחום הפרסום לילדים.
הפרק השני, פרק המתודולוגיה, יפרט על שיטת המחקר והשערות המחקר הנוכחי
הפרק השלישי, ניתוח וממצאים, יעסוק בהבאת הממצאים מניתוח התוכן במסגרת המחקר הנוכחי תוך ניתוחם וקישור ביניהם לבין הנושא הנחקר
הפרק הרביעי, דיון ומסקנות, יהווה אינטגרציה בין העולה מסקירת הספרות האקדמית לבין העולה מניתוח הממצאים החדשים שנאספו במסגרת המחקר
הפרק החמישי, סיכום, אבצע בדיקה האם נענתה שאלת המחקר ובאיזה אופן, והאם אוששו השערות המחקר.

קטע מהעבודה:

התוכן הפרסומי והמפרסמים מעבירים למעשה את הרצוי בעייני החברה. מפרסמים מבצעים שימוש בהתנהגויות אמיתיות מהחיים בכדי להפוך את ההטעיות בהן הם משתמשים לקשות יותר לאיתור. בפרסום מבצעים הדמייה של התנהגות ריטואלית, סטנדרטית וסמלית. השימוש בהתנהגות זו אמור להקל על הקהל לפרש את המסר הפרסומי באופן הטוב ביותר, אחד התחומים בהם מתמקדים פרסומאים הוא היחסים החברתיים בכלל ויחסי משפחה בפרט. (Alexander,V. 1994; Howard , R. 1998; Ingham ,H. 1997)

תגים:

פרסום · ילדים · ייצוג · מגדר · פרסומות · משפחה · טלויזיה · מינים · גברים נשים

עבודות נוספות בנושא:

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "ייצוג ילדים בפרסומות", סמינריון אודות "ייצוג ילדים בפרסומות" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.