היישום אינו מחובר לאינטרנט

האם קיים קשר בין תגמול כספי למוטיבציה בעבודה בקרב נשים וגברים

עבודה מס' 069547

מחיר: 362.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: בחינת הקשר באמצעות שאלון וראיון.

5,055 מילים ,6 מקורות ,2010

תקציר העבודה:

המחקר הנוכחי מבקש לבחון את האם קיים קשר בין תגמול כספי ומוטיבציה בעבודה בקרב נשים וגברים. השערות המחקר היא כי יימצא קשר בין רמת המוטיבציה לבין התגמול הכספי בקרב נשים וגברים וכי יימצאו הבדלים ברמת המוטיבציה בין נשים לבין גברים. אנו מאמינים שאכן יש קשר בין המוטיבציה בעבודה לבין התגמול הכספי בין נשים וגברים, וכי אכן קיימים הבדלים במוטיבציה בעבודה בין נשים וגברים.
בשאלון השתתפו 65 נבדקים.
בראיון השתתפו 2 נבדקים, גבר ואישה. הראיונות שביצענו היו ראיונות מובנים למחצה.

הערת מערכת: העבודה נכתבה במסגרת קורס "שיטות מחקר".

קטע מהעבודה:

טבלה מספר 1 מציגה את מאפייניה המרכזיים של אוכלוסיית המחקר. מן הטבלה עולה כי מספר הנבדקים כמעט ושווה בין נשים (50.7%) וגברים (49.3%), גם הגיל הממוצע כמעט וזהה אולם הגיל הממוצע של הגברים (29.25) גדול מעט מהגיל הממוצע של הנשים (28.47).

תגים:

שיטות מחקר · מוטיבציה בעבודה · תגמול כספי · הנעה · שאלונים · ראיונות · נשים · גברים · עולם העבודה · שכר

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "האם קיים קשר בין תגמול כספי למוטיבציה בעבודה בקרב נשים וגברים", סמינריון אודות "האם קיים קשר בין תגמול כספי למוטיבציה בעבודה בקרב נשים וגברים" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.