היישום אינו מחובר לאינטרנט

הקשר שבין שימוש בסמים לעיסוק בזנות

עבודה מס' 069409

מחיר: 362.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: סקירת נושא הסמים והזנות ודיון בקשר בינהם.

6,372 מילים ,13 מקורות ,2011

תקציר העבודה:

כיום ניתן להגיד כי התלות הנפשית היא זו המהווה את הגורם המרכזי לשימוש בסמים. את תופעת השימוש בסמים ניתן לקשר לסוגים שונים של אוכלוסייה ולכן ניתן לעמוד גם על המאפיינים השונים והסיבות השונות שבגללן פונים בני האדם לשימוש בסמים.
בעבודה זו בחרנו לעסוק בקשר שבין שימוש בסמים לבין תופעת הזנות. חלקה הראשון של העבודה יעסוק בסקירת סוגי הסמים, השפעותיהם והגורמים השונים לשימוש בסמים.
חלקה השני של עבודה זו יעסוק בתופעת הזנות ותעמוד על הקשר שבין זנות לשימוש בסמים. היא תעסוק בהגדרת התופעה, נתונים על מימדיה ותפרט הגורמים המביאים לעיסוק בתחום זה. בנוסף, היא תרחיב את "המעגל הנצחי" המתקיים בין העיסוק בזנות לשימוש בסמים.

תוכן עניינים:
מבוא
פרק א' - סמים
סוגי הסמים והשפעותיהם
הגורמים לשימוש בסמים

פרק ב' - זנות
הגדרה
נתונים
הגורמים לעיסוק בזנות
סוגי זנות

הקשר בין שימוש בסמים לזנות

ביבליוגרפיה

קטע מהעבודה:

סמים נרקוטיים
סמים אלו הינם משככי כאבים. מקור השם שלהם מגיע גם הוא מהשפה היוונית "NARKE"", הכוונה היא לשיתוק. הסמים המשתייכים לקבוצה זו הינם סמים המשפיעים בעיקר על מערכת העצבים המרכזית ולרוב הם גורמים לחוסר רגישות ולערפול חושים.

תגים:

סמים · זנות · זונה · כסף · רחוב · נשים · ניצול · מין · עבריינות · התמכרות · התמכרויות

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "הקשר שבין שימוש בסמים לעיסוק בזנות", סמינריון אודות "הקשר שבין שימוש בסמים לעיסוק בזנות" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.