היישום אינו מחובר לאינטרנט

מוטיביציה - בנק דיסקונט (ניתוח אירוע)

עבודה מס' 069132

מחיר: 144.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: ניתוח אירוע על פי מספר תיאוריות.

1,810 מילים ,2010

תקציר העבודה:

לצורך עבודה זו בחרנו לנתח אירוע בנושא הנעה (מוטיבציה). הארגון שבחרנו לצורך העבודה הינו בנק דיסקונט למשכנתאות, זאת בשל היכרותנו עם הארגון. יובהר, כי האירועים אשר יתוארו להלן לא התרחשו באופן המדוייק המתואר בעבודה זו, אלא הותאמו לצרכיה של העבודה.
האירוע- מאחר ובנק דיסקונט למשכנתאות הינו ארגון גדול, המורכב כאמור ממחלקות רבות וכולל בתוכו כ-400 עובדים, החלטנו להתמקד במחלקת החשבות. הסיטואציה היא שמנהל מחלקה ותיק באגף החשבות מפוטר, ובמקומו מחליט הבנק לא לקדם עובד ותיק אחר במחלקה, אלא לשכור "מבחוץ" את שירותיו של מנהל צעיר, שאפתן וחסר ניסיון.
התיאוריות אשר בודקות את המוטיבציה הקשורה לעבודה מתחלקות לשתי קבוצות עיקריות. במסגרת עבודה זו, ננתח את האירוע באמצעות הצגת מספר תיאוריות מכל קבוצה:
1. תיאוריות תוכן (תיאוריות של צרכים): תיאוריית מדרג הצרכים של מסלאו, תיאוריית שני הגורמים של הרצברג, תיאוריית עובד X ועובד Y (תיאוריה ניהולית).
2. תיאוריות תהליך: תיאורית ההוגנות של אדמס (Acquity), תיאוריית תוחלת הציפייה (ויקטור ורום).

קטע מהעבודה:

"הצרכים הפיזיולוגיים" - טרם פיטוריו של המנהל הותיק, הארגון סיפק את הצרכים הפיזיולוגיים הנאותים לעובדיו. השכר אמנם היה נמוך יחסית למשק (שכר המקובל לעובדי בנק), אולם לאחר פיטורי המנהל, הצרכים הפיזיולוגיים עורערו אצל חלק מהעובדים.

תגים:

התנהגות ארגונית · מוטיבציה · הנעה · ניהול · מערכת · ארגון · תיאוריות · הרצברג · אדמס · בנק דיסקונט · גלובליזציה

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "מוטיביציה - בנק דיסקונט (ניתוח אירוע)", סמינריון אודות "מוטיביציה - בנק דיסקונט (ניתוח אירוע)" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.