היישום אינו מחובר לאינטרנט

התנהגות ארגונית - סניף בנק דיסקונט

עבודה מס' 066802

מחיר: 241.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: ניתוח לפי: מבנים ארגוניים, קבוצות / צוותי עבודה, מוטיבציה.

2,652 מילים ,8 מקורות ,2007

תקציר העבודה:

הארגון שבחרתי לנתח הוא סניף של בנק דיסקונט, מקום העבודה שלי.
בנק דיסקונט הינו הבנק השלישי בגודלו בארץ. הבנק שם לו למטרה להפוך לבנק הקמעונאי הגדול בישראל, בדרך להשגת היעדים היומרניים שהבנק לקח על עצמו עליו להמשיך ולגדול ולהרחיב את מעגל הלקוחות שלו. כל בנקאי הפך למוכרן ולנותן שירות.
היעדים שהבנק לוקח על עצמו, מונחתים אל אחרון העובדים באמצעות היררכיה מסודרת מאוד לפיה החלטות אסטרטגיות מתקבלות בדירקטוריון הבנק יחד עם מנכ"ל הבנק, ההחלטות מגיעות לסמנכ"לים, מהם למנהלי החטיבות ומשם למנהלי המרחבים, מנהלי הסניפים ועובדי הסניפים. ככל שמתקדמים במורד ההיררכיה, היעדים הופכים ליותר ויותר ספציפיים - עד לרמה של יעד בנושא ספציפי לעובד ספציפי, כאשר הביצועים של כל עובדי הבנק יחד אמורים לעזור לבנק לעמוד ביעדים האתגריים אותם הוא לקח על עצמו.

בעבודה זו אנתח את העבודה בבנק, לפי שלושה נושאים שנלמדו בקורס התנהגות ארגונית, כאשר נבדוק עפ"י תיאוריות שנלמדו כיצד הדבר מסוים בארגון עצמו :
- מבנים ארגוניים.
- קבוצות / צוותי עבודה.
- מוטיבציה.

קטע מהעבודה:

מבנים ארגוניים
ארגון: מערכת של תפקידים, מידע, כלים וחומרים אחרים הפועלות תוך כדי חלוקת עבודה ותיאום כדי להשיג מטרות מסוימות. במקור המילה היא ביוונית ORGANON .
לכל ארגון יש להתאים את הכלים המתאימים לו. לא כל כלי מתאים לכל ארגון.

מבנה ארגוני: זהו למעשה השלד שסביבו מתנהלת דינאמיקה של תהליכי פעולות הארגון. כל מבנה אמור להיות מותאם בגודלו ובצורתו על מנת שיוכל להכיל את התהליכים המתרחשים בארגון
ישנם ארבעה מאפיינים מרכזיים שמשפיעים על הארגון:

תגים:

ארגונים · מאסלו · מולינס · מוטיבציה · עובדים

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "התנהגות ארגונית - סניף בנק דיסקונט", סמינריון אודות "התנהגות ארגונית - סניף בנק דיסקונט" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.