היישום אינו מחובר לאינטרנט

התנהגות ארגונית - מוטיבציה של עובדי בנק

עבודה מס' 066475

מחיר: 193.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: בחינה על פי תיאוריות.

2,156 מילים ,3 מקורות ,2008

תקציר העבודה:

במסגרת הקורס התנהגות ארגונית, התבקשנו לכתוב עבודה שמתבססת על התיאוריות בנושא וכן לבסס את התיאוריות בארגון שאנחנו עובדים בו. מכיוון שאני לא עובד כרגע בשום ארגון, החלטתי לבחור בעצמי את הארגון ולעשות עליו את העבודה. הארגון שבחרתי הוא בנק בינלאומי. העבודה מתבססת על הראיונות שערכתי עם עובדי בנק, שחלקם חברים שלי, על מקורות ספרות ואתרי אינטרנט.
קבוצת הבנק הבינלאומי הראשון היא החמישית בגודלה בארץ. הבנק מורכב מ-90 סניפים שמפוזורים בכל רחבי הארץ. בשנת 2003 התחלפה הבעלות על הבנק, בעקבות החלפה, החליט בעל השליטה בבנק על הפסקת מתן בונוס אוטומטי לעובדים. בחודש נובמבר 2004 הכריזו מורשי החתימה של הבנק הבינלאומי על סכסוך עבודה עם בעלי הבנק וההנהלה הבכירה. אבחן את הסוגיה הזו על פי מס' תיאוריות: תיאוריה ההגינות של Adams, התיאוריה הדו גורמית של Herzberg, תיאוריית הערך. בסוף אציע פתרונות אפשריים לבעיה שנוצרה.

תוכן העניינים:
1. מבוא
2. סקירה כללית
3. תיאורית ההגינות של Adams
4. התיאוריה הדו גורמית של Herzberg
5. תיאורית הערך
6. פתרונות לבעיה
7. סיכום
8. ביבליוגרפיה

קטע מהעבודה:

- תיאורית ההגינות של Adams
תיאוריה זו עוסקת בשלושה גורמים הרלוונטיים למוטיבציה: מאמץ, תגמול והשוואה חברתית.
גישה זו עוסקת בתפיסה היחסית של שכר ובהשוואות חברתיות. הרציונל מאחורי גישת ההגינות אומר כי האדם שואף לאיזון ולשיווי משקל בין תשומות תגמוליו ובין התשומות והתגמולים של עובדים אחרים אליהם הוא משווה את עצמו, כלומר קבוצת ההתייחסות שלו.

תגים:

הנעה · Adams · Herzberg · בנקאות · הבנק · הבינלאומי

עבודות נוספות בנושא:

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "התנהגות ארגונית - מוטיבציה של עובדי בנק", סמינריון אודות "התנהגות ארגונית - מוטיבציה של עובדי בנק" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.