היישום אינו מחובר לאינטרנט

ניהול המידע-ניתוח מקרה "בנק דיסקונט"

עבודה מס' 050817

מחיר: 203.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: בדיקת השימוש בטכנולוגית המידע (אינטרנט וכד') בשירותים אותם מספק הבנק.

2,532 מילים ,6 מקורות ,2000

תקציר העבודה:

שנות ה-90 הפכו את המחשב ליותר מכלי עבודה ארגוני, שכן עסקים אינם יכולים להתנהל ללא תקשוב, תקשורת, עיבוד נתונים ושימוש מושכל בתוכניות עזר.
פונקציות שונות בארגונים שונים הושפעו מהשינויים הטכנולוגיים, פונקציות כגון: שיווק, מימון, תפעול, כ"א, שכר, הנהלת חשבונות, ייצור וכו'.
פונקציה מרכזית שהושפעה מהשירותים הטכנולוגיים בבנקים הנה פונקצית השירות. הבנק, אשר איננו מייצר מוצר, אלא נותן שירות עבר בשנים האחרונות לשימוש במחשב ככלי עבודה. מערכת הבנקים בשנים האחרונות, משקיעה
מאמצים רבים למעבר לשירות עצמאי, בעיקר ע"י שימוש במכשור שפותח לשם כך.
הדרישה לשירות עצמאי הולכת וגדלה והנה חלק ממאפייני הסגנון המערבי .
עבודה זו תידון בשינויים שחלו במתן השירות של בנק דיסקונט כתוצאה מהשינויים הטכנולוגיים. בנק דיסקונט מעמיד לרשות לקוחותיו אמצעי תקשורת ומכשירים מתקדמים ביותר המאפשרים ללקוחתיו לבצע את רוב הפעולות בשירות
עצמי. המטרה של הבנק היא להסית את הפעולות המתבצעות בדלפק הבנק לערוצי בנקאות פתוחה וזאת תוך שימוש באמצעים טכנולוגיים .
השינויים המתחוללים בבנק דיסקונט הנם חלק מעידן הבנקאות המודרנית. עידן הבנקאות המודרנית מאופיין במתן אפשרות ללקוח לצרוך את השירותים במקום ובזמן הנוחים לו באמצעות אמצעיים טכנולוגיים. בנק דיסקונט מציע ללקוחותיו מגוון ערוצים ואמצעים למתן שירות בנקאי לצד שירות מסורתי בסניפים. הבנק מגדיר אפשרויות אלה כ"בנקאות פתוחה" שמשמעה קבלת מידע וביצוע פעולות בנקאיות במגוון רחב של ערוצים עצמאיים - בסניף, בלווין, בסופרמרקט בטלבנק ועוד . הלקוח מקבל שירות באמצעות הטלפון, הפקס, והמחשב בכל שעות היממה בכל מקום על פי בחירתו.

תוכן עניינים:
מבוא
פרק 1 - ניהול מידע בעבר
פרק 2 - ניהול מידע עתידי
אינטרנט
בנקאות פתוחה
פרק 3 - שינוי סניף הבנק
פרק 4 - שינוי בהעברת מידע - גורמים פנימיים
פרק 5 - שינוי בהעברת מידע - גורמים חיצוניים
ביבליוגרפיה

מקורות:

אחיטוב .נ, נוימן .ז, צבירן. מ / מערכות מידע לניהול / הוצאת דיונון / 1998.
בורוביץ'. י, נוימן .ז, מלמד. י/ מערכות מידע ממוחשבות/ הוצאת צ'ריבקובר/ 1987.
שובל . פ / תכנון ניתוח ועיצוב מערכות מידע / אוניברסיטה הפתוחה /כרך א , ג / 1998
מודולה - ניהול המידע - אוניברסיטת דרבי .

תגים:

שירות · טלבנק · לווין · מחשבים · טכנולוגיה

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "ניהול המידע-ניתוח מקרה "בנק דיסקונט"", סמינריון אודות "ניהול המידע-ניתוח מקרה "בנק דיסקונט"" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.