היישום אינו מחובר לאינטרנט

עליית משפחות מצרפת

עבודה מס' 068241

מחיר: 265.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: מחקר שבוצע באמצעות ראיונות של 5 נציגי משפחות.

4,404 מילים ,16 מקורות ,2010

תקציר העבודה:

בשנים האחרונות, זוכה עליית יהודי צרפת לעדנה, והיא מהווה את העלייה הגדולה לישראל, לאחר העלייה ממדינות ברית המועצות לשעבר ומאתיופיה. למרות זאת, ובאופן מפתיע, המחקר שנערך על עלייה זו הינו דל ביותר.
עבודה זו בוחנת באמצעות ראיונות שנערכו עם נציגים משפחות עולות שונות, בין היתר, את המניעים לעליה של המשפחות מצרפת, ואת המאפיינים המיוחדים של עלייה זו. עבודה זו מנסה לאמוד את תחושת שביעות הרצון של המשפחות שעלו ארצה ולהצביע על הגורמים לה. בסיכומה, מציעה העבודה פתרונות שעשויים להקל על המשפחות העולות ולעודד גיוון רב יותר בסוגי המשפחות שעולות ארצה.

תוכן עניינים:
א. מבוא
ב. רקע:
(1) העלייה מצרפת- כללי
(2) מניעים לעלייה
(3) מאפייניה של העלייה מצרפת
(4) שירותים לאוכלוסיית העולים מצרפת
(5) בחינת השתלבותם של העולים מצרפת באמצעות תחושת שביעות הרצון שלהם בארץ
ג. שיטת המחקר:
(1) קובץ הנתונים
(2) משתני המחקר
ד. ממצאים ודיון
ה. דעה אישית וסיכום
ו. ביבליוגרפיה
ז. נספחים - שאלון המחקר וסיכום ממצאים

קטע מהעבודה:

עלייה מסיבות של ציונות ואנטישמיות גוברת בצרפת, צוינו על ידי 80% מהנשאלים, אשר לרובם עתיד דור ההמשך היה חשוב. גורם משמעותי נוסף הינו עלייה בעקבות קרובים שנמצאים בארץ. מעניין לראות, שאף אחד מהנשאלים לא ציין סיבות כלכליות כמניע לעלייה. נתון זה משתלב היטב עם המאפיינים הכלליים של העלייה מארצות המערב, כאמור לעיל.

תגים:

מעברים · עלייה · ירידה · אנטישמיות · מסורתיות · סוכנות יהודית · השתלבות · קשיים · עולים · שביעות רצון · קליטה · הגירה · מהגרים · ציונות

עבודות נוספות בנושא:

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "עליית משפחות מצרפת", סמינריון אודות "עליית משפחות מצרפת" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.