היישום אינו מחובר לאינטרנט

ניאוף וירטואלי - על הכרויות ובגידות ברשת האינטרנט

עבודה מס' 068041

מחיר: 302.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: מחקר אמפירי הבודק את כיצד מידת ההכרות עם האינטרנט משפיעה על עמדות ביחס לבגידה שמתקיימת ברשת האינטרנט.

8,042 מילים ,28 מקורות ,2009

תקציר העבודה:

תחום ההיכרויות דרך האינטרנט אינו זר לאוכלוסיית הגולשים. בשנים האחרונות יש צמיחה אדירה של מספר הנרשמים לאתרי הכרויות וחדרי צ'אטים על מנת להכיר, להתנסות, לשתף בסודות אינטימיים ועוד. מחקרים רבים עוסקים בתחום ההיכרויות וההתקשרות הזוגית ברשת אך מעט מאוד בודקים את תגובת הסובבים ובני הזוג לפעילויות אלו.
במחקרי אבקש לבדוק את הגישות כלפי התקשרויות מסוגים שונים ברשת האינטרנט ולבדוק האם התנהגויות מסוימות ברשת נחשבות כבגידה. במיוחד אבקש לאבחן את מידת חומרת ההתנהגויות האלו כשמתבצעות במקביל למערכת יחסים אורגינאלית (מערכת יחסים אשר מתקיימת במציאות). פקטור משמעותי שרלוונטי לבחינה הוא ניסיון ומידת ההכרות של המשיבים עם רשת האינטרנט. ההנחה היא שיש התאמה שלילית בין מידת ההכרות עם הרשת לגבי מידת הקבלה של הנשאלים עם אקטים עם גוון מיני אשר מתקיימים און ליין.
אם כן, שאלת המחקר היא: כיצד מידת ההכרות עם האינטרנט משפיעה על עמדות ביחס לבגידה שמתקיימת ברשת האינטרנט? בנוסף אבקש לבדוק האם יש הבדל בדירוג חומרת המעשים בין נשים לגברים.
הנשאלים במחקר חולקו לשלוש קבוצות לפי מידת ההיכרויות שלהם ולפי הניסיון הנצבר שלהם בהיכרויות עם גולשים ברשת והתבקשו לדרג רשימת התנהגויות ברשת לפי מידת חוסר הנאמנות שלהם. תוצאות המחקר מצביעות על כך שאין יחס ישר בין מידת ההכרות עם הרשת לבין מידת הקבלה של אקטים מיניים שמתקיימים ברשת.

תוכן עניינים:
הקדמה
מבוא
סקירת ספרות
ההשערות המחקריות
מתודולוגיה
הצגת הממצאים וניתוחם
דיון
סיכום ומסקנות
רשימה ביבליוגרפית
נספחים

קטע מהעבודה:

כך לדוגמא, בלוגים אומצו כסגנון תקשורת נוסף, ולא חלופי למערכת קשרים יציבה, יתר על כן, הבלוגים התגלו כמחזקים ומגבירים את מערכות היחסים הקיימות. הסיבה היא שהיכולת להתקשר באופן לא אינטראקטיבי מאפשרת לבן השיח להוסיף את דעתו בכל רגע שנוח לו, מעבר לזה, העובדה שהבלוגים פומביים "מוציאה לאור" את הקשר ומחזקת אותו גם במובן הזה. Stefanone & Jang 2007)). כמו כן גם איי מייל משמש לשמירה על קשרים ומתפקד כסגנון תקשורת נוסף על התקשורת הקיימת ומחזק את ההתקשרות בתוך מעגל החברים והמשפחה. (Stafford, kline & Dimmick, 1999; Franzen, 2000)

תגים:

ניאוף · ויטואלי · סייבר-סקס · סייבר-בגידה · הכרויות · באינטרנט · צ'אטים · זוגיות · ברשת · בגידות · ניאוף · אהבה · נאמנות · נישואין

עבודות נוספות בנושא:

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "ניאוף וירטואלי - על הכרויות ובגידות ברשת האינטרנט", סמינריון אודות "ניאוף וירטואלי - על הכרויות ובגידות ברשת האינטרנט" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.