היישום אינו מחובר לאינטרנט

הצגת העצמי באתרי הכרויות

עבודה מס' 070331

מחיר: 214.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: סקירה עיונית בשאלה כיצד הצגת העצמי באה לידי ביטוי באתרי הכרויות?

7,135 מילים ,33 מקורות ,2010

תקציר העבודה:

מחקרים אשר בחנו את הגורמים והסיבות לפופולאריות ההולכת וגוברת של אתרי ההיכרויות ברשת האינטרנט מראים כי הפרטים אשר משתמשים באתרי ההיכרויות ברשת האינטרנט מצביעים על הנוחות של התהליך ועל הגמישות של התהליך, דבר בעל ערך ומשקל רבים כאשר לוקחים בחשבון את אורח החיים העמוס והדינמי של העידן הנוכחי. יתרה על כך, הביטוי בנוחותו של התהליך אינו רק בחיסכון במשאבים כמו משאבים של זמן או משאבים כספיים וכדומה, אלא גם באלמנט מהותי לא פחות עבור הפרטים המשתמשים שכולל את יכולת השליטה על המידע הנחשף לגבי אילו האחרונים (Lawson, 2006 & Leck).

עבודה זו תבחן את תפיסתם של אנשים להכרות וזוגיות וכיצד באה לביטוי הצגת העצמי שלהם באתרי הכרויות.
בהמשך עבודה זו תיבחן שאלת המחקר:
כיצד הצגת העצמי באה לידי ביטוי באתרי הכרויות?

תוכן עניינים:
מבוא
פרק 1- תפיסת בני אדם - אהבה, זוגיות ומערכות יחסים
פרק 2- תקשורת בין אישית במרחב הממשי ובמרחב האינטרנטי
פרק 3 - זוגיות והצגת העצמי בעידן האינטרנט
דיון ומסקנות
ביבליוגרפיה

קטע מהעבודה:

תיאוריות רבות בתחום האהבה, הסיבות, המשמעויות והגורמים לה הוצגו ונבחנו בספרות המחקר בחלוף השנים והוכחו או הופרחו במחקרים פסיכולוגיים וסוציולוגיים רבים.
אחת התיאוריות המרכזיות העוסקות בתחום הדימויים של האהבה בקרב הפרט גורסת כי דימויים ותוויות בדבר משמעות אהבה ומימוש האהבה ובמקביל דימויים ותוויות בדבר מוסד הנישואין, לרבות מערכות יחסים וקשרים זוגיים, אינם דימויים אשר חוצים גבולות בין תרבויות שונות או לחילופין אוניברסליים, אלא נבנים מתוכם של ההקשר התרבותי ושל הקהילה של הפרטים השונים אליה משויכים אילו האחרונים (Holland & Skinner, 1987).
תיאוריה פסיכולוגית נוספת מציגה את הטענה כי הפרטים למעשה יוצרים "סיפורים" אודות אהבה, וזאת כתוצאה מהממשק של תכונותיהם האישיות האינדיבידואליות, ביחד עם הסביבה בה הם חיים (Sternberg et al., 2001)

תגים:

הצגת עצמי · פסיכולוגיה · אינטרנט · אתרי היכרות · היכרויות · שידוכים · זוגיות

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "הצגת העצמי באתרי הכרויות", סמינריון אודות "הצגת העצמי באתרי הכרויות" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.