היישום אינו מחובר לאינטרנט

שפה באתרי הכרויות בישראל

עבודה מס' 066622

מחיר: 302.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: מהם המאפיינים של שפתם של הגולשים והמשתתפים באתרי היכרויות, ומה אנו למדים מכך על השפעת המדיום על תהליך החיפוש של בני זוג?

5,908 מילים ,11 מקורות ,2006

תקציר העבודה:

אתרי הכרויות ברשת מהווים ערוץ הידברות בין אנשים המעוניינים להכיר אנשים חדשים דרך האינטרנט. צורת ההידברות הינה יכולה להיות סינכרונית וא-סינכרונית.
הגולשים באינטרנט ככלל, כותבים כל אחד את דעותיו או מפרסמים חומרים שונים (טקסטים, תמונות, קישורים לאתרים וכו') וגולשים\קוראים מוזמנים להתייחס. התגובות מתפרסמות ברשת כאשר ניתן להגיב עליהן, כך אפשר לעקוב אחרי הדיון והעמדות השונות של הכותבים. ההדברות אינה בזמן אמיתי.
לחברי הקהילה יש אינטרסים משותפים שאינם בהכרח על בסיס גיאוגרפי או על בסיס הזדהות קבוצתית, המשותף לחברי הקהילה יכול להיות אינטרס מתחומים שונים כגון: עיסוק מקצועי, קשר חברתי, תחביב משותף וכו'. במחקר זה בחרתי להתייחס לקהילה על בסיס קשר חברתי - אתרי הכרויות באינטרנט, ומאפייני השפה בהם.
"בשנים האחרונות הרשת הפכה למרחב מפתה מאוד מבחינה רומנטית ומינית" (בן זאב, 2004).
האחראים העיקריים לפיתוי זה הם: דמיון, אינטראקטיביות, זמינות ואנונימיות.

בעבודה זו בדקתי מהם מאפייני השפה של הגולשים באתרי הכרויות. בעבודה אציג את הדרך בה עשיתי את המחקר, את מתודולוגית המחקר, הממצאים ובסוף יוצגו המסקנות וסיכום המחקר.
שיטת המחקר בה השתמשתי הינה ניתוח טקסטים.
במחקר זה ביצעתי דגימה של 50 נשים ו50 גברים משום שהיה עליי להתמקד בשני המינים בצורה שווה בכדי שאוכל להעריך את הסטאטוס של מערכות יחסים וירטואליות בעיני שני המינים. התמקדתי בגילאי 25 עד 45, בחרתי לדגום את הנחקרים מתוך שני אתרי היכרות גדולים בישראל : www.atrafdating.co.il והשני www.cupidon.co.il.

הערה: בעבודה מנותחים בלוגים של שש נשים וארבעה גברים.

תוכן העניינים:
הקדמה
מבוא
שאלת המחקר
סקירה ספרותית
מתודולוגית המחקר
ניתוח טקסטים
ממצאים
סיכום דיון ומסקנות
ביבליוגרפיה

קטע מהעבודה:

אחד החוקרים המעניינים בתחום הוא בנג'מין וורף (1956), שטען כי המבנה של השפה שאנו רגילים להשתמש בה משפיע על האופן שבו אנו מבינים את סביבתנו, מכאן תמונת העולם משתנה משפה לשפה. וורף תפש את היחסים בין השפה האנושית לחשיבה האנושית, כיצד השפה יכולה לעצב את מחשבותינו האינטימיות ביותר. מכאן הגה את "תורת היחסות הבלשנית" (היפנוזת וורף), הגורסת כי כל שפה מבליעה מודל של עולם, שהדוברים\ות בשפה אינם יכולים לתפוש את המציאות שלא באמצעותו. "תורת היחסות הבלשנית", אם כן, אינה בלשנית גרידא, כמובן, אלא משליכה על כל תחומי החשיבה והעשייה, בהיותם תלויים - ואולי אף כלואים - במטען הלשוני שלנו".

תגים:

תקשורת · שפה · אתרי הכרויות · אינטרנט · אהבה · אתרים · סמינר

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "שפה באתרי הכרויות בישראל", סמינריון אודות "שפה באתרי הכרויות בישראל" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.