היישום אינו מחובר לאינטרנט

ניתוח דוחות פיננסים - WALLA

עבודה מס' 067670

מחיר: 423.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: סקירת החברה, וניתוחי מאזן, רוה"ס ותזרים מזומנים לשנים 2005-2008.

11,335 מילים ,2009

תקציר העבודה:

וואלה! תקשורת בע"מ היא חברה ציבורית ישראלית, המפעילה פורטל ישראלי באותו השם www.walla.co.il שהינו הפורטל הכללי הפופולארי בישראל. היא עוסקת בניהול שירותים שונים ומדיה, המיועדים למגוון קהלים ומתמקדת בשני תחומי פעילות עיקריים:
( 1) הפעלת פורטל - (הגדרה מילונית - אתר אינטרנט אשר מספק נקודת התחלה או שער למקורות אחרים ברשת האינטרנט. פורטלים בדרך כלל מספקים אפשרויות של התאמה אישית למשתמשיהם)
( 2) מסחר אלקטרוני - (הגדרה מילונית- כינוי למסחר ולביצוע עסקאות (טרנסקציות) מסחריות באופן אלקטרוני, באמצעות תקשורת מחשבים)
קיימת תרומה הדדית בין 2 תחומי הפעילות (= סינרגיזם). הפורטל תורם לתנועת גולשים גדולה (TRAFFIC) לאתר המסחר האלקטרוני, ואתר המסחר האלקטרוני מאפשר לחברה להציע לגולשים השונים מגוון רחב של שירותי אינטרנט. בנוסף, הפעלת האתר האלקטרוני על-ידי אותה חברה מאפשר לה לגוון את מקורות ההכנסה שלה ולהרחיב את מאגר לקוחותיה .
הפורטל משרת קהילה של מעל 6 מיליון גולשים ייחודיים בארץ ובחו"ל מדי חודש. ערוצי המדיה באתר משדרים ומפיצים תכנים מקוריים בשיתוף שורה של ספקי תוכן שונים, לקהלים רבים ומגוונים.
בתחום המסחר האלקטרוני, החברה מפעילה אתר בשם "וואלה שופס" בו ניתן לבצע רכישות דרך אתר האינטרנט.
הקבוצה מפתחת ומשדרגת את פלטפורמת המכירות, משכללת את שיטות הסחר, וכן עוסקת בפיתוח תוכנות לניהול חיוב הלקוחות. המכירות הפומביות והקבוצתיות וכן המכירות הישירות, הן דרכי המכירה האופייניות באתר הסחר האלקטרוני. בנוסף עוסקת הקבוצה ביצירת שיתופי פעולה לשילוב באתר הסחר האלקטרוני סחורות ושירותים אשר נוצר להם ביקוש לרשת.

תוכן העניינים:
סקירת החברה
ניתוח מאזנים לימים 1.2005-9.2008
ניתוח דוחות רווח והפסד ותזרים מזומנים לימים 1.2005-9.2008
ניתוח יחסי נזילות,יחסי רווחיות,יחסי מבנה הון יחסי יעילות תפעולית,מדד אלטמן
סיכונים תפעוליים
סיכום

קטע מהעבודה:

החייבים בכרטיס אשראי הם לקוחות אשר רכשו באמצעות כרטיס אשראי מוצרים דרך הפורטל של וואלה שופמיינד. ניתן לראות כי קיים גידול מתמיד לאורך הזמן בלקוחות וחייבים הנובע בעיקר מחשיפה גבוהה יותר של לקוחות לפורטל המכירות, ביסוס אמינותו של הפורטל ושירותו הטוב בקרב הלקוחות. ניתן לייחס זאת גם לאופי הקנייה של הישראלים אשר נרכש באמצעות אמינות ושירות מצוין מצד הספק ומבטיח לספק (קבוצת וואלה) נאמנות גם מצד הלקוח המעדיף מחירים נמוכים יותר מהחנויות אך בין הפורטלים השונים באינטרנט מעדיף לשלם קצת יותר בשביל אמינות, שירות טוב, ומותג ("וואלה זו חברה גדולה ולכן הסיכוי שלא יספקו את המוצר והשירות נמוך").

תגים:

ניתוח · מאזן · מאזנים · דוחות · כספיים · SWOT · תזרים · מזומנים · אינטרנט · פורטל

עבודות נוספות בנושא:

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "ניתוח דוחות פיננסים - WALLA", סמינריון אודות "ניתוח דוחות פיננסים - WALLA" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.