היישום אינו מחובר לאינטרנט

ניתוח דוחות פיננסים והערכת שווי- חברת BRILL

עבודה מס' 071108

מחיר: 349.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: ניתוח פעילות החברה והערכת שווי.

8,536 מילים ,7 מקורות ,2022

תקציר העבודה:

בעבודה זו, אציג, אחקור ואנתח את פעילותה של חברת בריל בע"מ.
בראשית העבודה, אבצע סקירת מאקרו לענף האופנה וההלבשה בישראל, אסקור את התפתחותו והמגמות אשר מתהוות בו לאורך השנים האחרונות, אציג את השחקנים המובילים הפועלים בו, האתגרים והקשיים, וכן אציג את תוצאות הענף במונחים כספיים וצפי הענף לעתיד.
לאחר מיפוי מלא של הסביבה העסקית בה פועלת החברה, אמשיך ואציג סקירת מיקרו לחברת בריל. בחלק זה אציג את ההיסטוריה של החברה ותהליכים משמעותיים שעברה לאורך השנים האחרונות והאסטרטגיה שלה להווה ולעתיד. כמו כן, אציג את השפעות מגפת הקורונה על פעילות החברה ותוצאותיה, את מבנה האחזקות של החברה ומשמעותן בנוגע לביצועיה, אציג את הרכב בעלי המניות והשינויים באופק ואסביר כיצד אלו עשויים להשפיע על החברה בעתיד.
לאחר שנכיר את החברה והמרחב העסקי בו פועלת, אבצע ניתוח SWOT לחברה, תוך הצגת חוזקותיה, וחולשותיה, וכן הזדמנויות ואיומים העומדים בפניה. ניתוח זה יוביל למסקנה בקשר למצבה האסטרטגי של חברת בריל והאפשרויות העומדות בפניה, וכן ייתן אינדיקטור ראשוני לגבי טיבה של השקעה בה.
בשלב הבא, אבצע סקירה של חברת גולף- אשר מהווה חברה בולטת בתחום האופנה בישראל ותשמש להשוואות שונות בכדי לאמוד את מצבה של חברת בריל ביחס לשאר הענף ואמשיך ואבצע ניתוח של דוחות שתי החברות תוך הצבעה על הדמיון, השוני ומהן המשמעויות האופרטיביות מהן נובעים הבדלים אלו ואראה כיצד ההבדלים משתקפים בסביבה העסקית ובאופן התנהלות חברת בריל.
בהמשך ישיר לניתוח הדוחות, אציג את היחסים הפיננסים הרלוונטיים לשתי החברות הנוגעים לסיכון ותשואה. התוצאות שאציג בחלק זה יוסברו במפורט ואדגים כיצד הן באות לידי ביטוי בפעילות החברה ומה ניתן ללמוד מהם.
בפרק האחרון לניתוח זה אבצע הערכת שווי לחברת בריל.

תוכן העניינים:
מבוא
סקירת הענף
סקירת החברה
ניתוח SWOT
סקירת חברת גולף א.ק בע"מ
ניתוח דו"ח על המצב הכספי
ניתוח דו"ח רווח והפסד
ניתוח דו"ח תזרים מזומנים על בסיס מודל אליצור
יחסים פיננסים
סיכום הניתוח הפיננסי ומסקנות
הערכת השווי
נספחים (קובצי אקסל)

קטע מהעבודה:

חברת בריל בע"מ (להלן: החברה) שייכת לענף המסחר והשירותים. תחת ענף זה מאוגדות חברות שונות ומגוונות הפועלות בתחומים שונים, בין הייתר, סיטונאות מוצרי צריכה, ייבוא ושיווק מוצרי חשמל, שירותים לוגיסטיים, אבטחה, שמירה וניקיון, וכן רשתות אופנה והנעלה המהוות את תת הענף אליו משתייכת החברה. תת-ענף זה כולל בתוכו חנויות הלבשה, הנעלה, בגדי מעצבים, אופנת ילדים, הלבשה תחתונה ואביזרי אופנה נלווים.
תחום האופנה וההנעלה נמצא בצמיחה מתמשכת לאורך שנים, עם שיעור צמיחה ממוצע של כ-4.4% בשנה(1). בשנים האחרונות ענף האופנה בישראל נמצא תחת שינוים דרמטיים: בראשית שנות ה-90 החלה בישראל מדיניות של הפחתת שיעורי המכס בענף הטקסטיל וההלבשה שירדה משיעור של 33% לכדי ביטולה באופן מלא בשנת 2019. שילוב של נתון זה, יחד עם תהליכי רגולציה וגלובליזציה שאפשרו גישה לכוח אדם "זול" מעבר לים, הובילו את חברות האופנה הישראליות להעביר את הייצור למדינות בהן עלויות הייצור נמוכות יותר. נכון לפרק הזמן משנת 1990 ועד היום, ענף האופנה המקומי הצטמצם לאין שיעור: כוח האדם המועסק בתחום הצטמצם בכ-82%, משקל תעשיית האופנה בתמ"ג הצטמצם בכ-4%, ותחום ייצוא מוצרי ההלבשה כמעט ונמחק באופן מלא(2).

תגים:

אופנה · דוחות · רווח והפסד · מאזן · רואה חשבון

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "ניתוח דוחות פיננסים והערכת שווי- חברת BRILL", סמינריון אודות "ניתוח דוחות פיננסים והערכת שווי- חברת BRILL" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.