היישום אינו מחובר לאינטרנט

העיתונות הצהובה מאז ולתמיד

עבודה מס' 067559

מחיר: 120.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: מתי חלחלה העיתונות הצהובה לסביבת החדשות?

2,203 מילים ,5 מקורות ,2008

תקציר העבודה:

על מנת לדון בטענה, שלפיה, המרכיבים המאפיינים את העיתונות הצהובה חלחלו לסביבת החדשות באמצעי מדיה מאוחרים יותר, אתחיל בקשר בין מהפכת הדפוס לבין השפה היומיומית והעיתונות המסחרית הצהובה של ימינו, על פי מאמרו של קונובי. בהקשר לכך אציג את דברי קארי באשר לטלגרף שקושר את כולם לאותו מרחב מדומיין ומייצר קהילה מדומיינת כפי שמציין אנדרסון. בהמשך, אביא את דבריו של צוקרמן אודות מגמות הגלובליזציה מחד, והבדלנות הקבוצתית הלאומית מאידך. בהסתמך על מאמריהם של קמפבל וקונובי אבהיר את חשיבות הצהובונים לקהילה הלאומית המקומית.
בעבודה זו אני טוען כי המרכיבים המאפיינים את העיתונות הצהובה לא חלחלו לסביבת החדשות אלא תמיד היו שם, הם הבסיס של כל סוגי העיתונות הפופולארית והיו הבסיס עוד לפני שבכלל הומצא המונח צהובונים. אכן, ניתן לומר כי המרכיבים של הצהובונים הם המרכיבים של העיתונות הפופולארית היום. ואולם, נוכח מגמת הגלובליזציה, דווקא הצהובונים ה"טהורים", הם אלה שמנחילים תרבות ומגלמים ערכים של ציבור רחב מאוד, מגשרים בין קבוצות שונות באוכלוסיה ובמקביל, שומרים ומשמרים את הזהות הייחודית של הציבור שאליו הם פונים.

קטע מהעבודה:

קארי טוען כי לפני המצאת הטלגרף, שהייה בזמן מסוים ובמקום מסוים היתה תנאי הכרחי לקיום חיי מסחר. אולם, מרגע שניתן היה להעביר כתב למרחקים, אפשר היה לבצע עסקאות גם כשהנושאים והנותנים אינם נמצאים במרחב אחד. התוצאה היתה שהמידע הפך נגיש משוק לשוק והתפתחה מערכת מחירים אחידה על-פני המרחב.לצורך המסחר, כולם היו באותו מרחב. (Carey, 2003). המסחר בחומר כתוב, לפיכך, אף הוא הפך למעין שפה גלובלית וקולקטיבית.

תגים:

עיתונות · צהובה · טבלואיד · תקשורת · מדיה · אמצעי · צהוב · דפוס · פרסום · רכילות · דיבה · שפה · ציבור · גלובליזציה · צהובון

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "העיתונות הצהובה מאז ולתמיד", סמינריון אודות "העיתונות הצהובה מאז ולתמיד" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.