היישום אינו מחובר לאינטרנט

בחינה של תהליך שינוי ארגוני בארגון "ידיעות אחרונות".

עבודה מס' 067005

מחיר: 241.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: המלצות לאופן ניהול השינוי בארגון.

3,818 מילים ,10 מקורות ,2007

תקציר העבודה:

"במקרים רבים העובדים תומכים בשינוי עצמו, אך לא בדרכים המוצעות לביצועו" (לוי, 2000)
"מנהלים הרוצים לערוך שינוי ארגוני מוצלח, חייבים לשתף את העובדים בכל שלבי התהליך אך לא כאנשים כפופים פסיביים, אלא כבוגרים שיש להם יכולת תרומה ממשית לתכנים של השינוי ולשיטת ביצועו" (לוי, 2000 )

פעמים רבות עומד הארגון בפני שינויים ארגוניים משמעותיים.
יכולתו של ארגון לשמור ואף לשפר את כושר התחרות שלו טמונה ביכולתו להגיב מהר וליישם שיפורים אמיתיים בשטח.
בעיתון ידיעות אחרונות הוחלט לערוך שינויים ארגוניים שנועדו לייעל ולשפר את פעילות האגפים השונים.
המלצתי בעבודה זו הייתה לבצע שינוי הדרגתי במבנה אגף המכירות של החברה, כולל הקמת אגף חדש למכירות.
הועלו מספר שינויים מרכזיים שעל החברה לבצע. בנוסף, תיארתי בפני הנהלת החברה מה תהליך השינוי אשר היא תידרש לבצע.
ניהול יעיל של מערך מכירות מחייב את העומד בראשו להיות מקצוען בניהול אנשים ומומחה במכירות המוצר/שירות. ניהול אנשי מכירות שונה משמעותית מניהול אנשי מקצוע אחר, היות וה"דלק" המניע את איש המכירות הינו האמונה בהצלחה היוצרת את המוטיבציה והתוצאות בהתאם. כדי לספק למערך המכירות את האמונה ביכולות האישיות ואת המוטיבציה הדרושה לביצוע התפקיד, מוגשות לפניכם שיטות לניהול ולהפעלה יעילה של המערך.
לבסוף הועלו בפני ההנהלה הקשיים שהוא עלול להיתקל בהם במהלך השינוי ואת הדרכים להתמודדות מולם.

תוכן עניינים:
1. מבוא
2. תאור הגורמים לשינוי (גורמים פנימיים וחיצוניים) בעזרת מודל לאבחון
3. מטרות השינוי
4. תאור תהליך השינוי-שינוי מתוכנן או הדרגתי. הסבר את השיקולים בבחירת תהליך השינוי
5. האם לדעתך השיקולים היו נכונים או שהיית מקבל החלטה אחרת? נמק
6. תאור השלבים, התהליכים ופעולות מרכזיות שננקטו. הערך באופן ביקורתי את ניהול תהליך השינוי
7. גורמי הצלחה או כישלון של תהליך השינוי בשתי מחלקות
8. אלמנטים קריטים להצלחתו של שינוי ארגוני
9. המלצות להתמודדות עם גורמי הכישלון בתהליך השינוי והמלצות כלליות
10. סיכום- האם מטרות השינוי הושגו. הסקת מסקנות מניהול תהליך השינוי
11. רשימה ביבליוגרפית
12. נספחים

קטע מהעבודה:

ליפיט, ווטסון ווסלי (1958) הרחיבו את המודל של לווין (נספח). הם יצרו מודל של שבעה שלבים שמתמקד בתפקיד של סוכן השינוי מאשר בהתפתחות של השינוי עצמו.
1. אבחן את הבעיה - ירידה ברמת המחויבות של העובדים אשר מובילה לירידה ברמת המכירות, מקרים רבים של פגיעה באמון החברה, לדוגמא: זיוף של חוזה חדש כשבפועל מדובר במנוי קיים אשר רושם את המנוי על שם בן הזוג בכדי לקבל הטבות כמנוי חדש מה שיוצר תהליך של ביטול מנוי אשר נמדד באובדן הכנסה של אלפי שקלים, עלות גבוהה יותר לגיוס מנוי מאשר לשימורו ותשלום מיותר של עמלת מכירה לסוכן המכירות.

תגים:

שינויים · תהליך · השינוי · מתוכנן · התנגדות · לשינוי · תיאוריות · בכוח · קונפליקטים · שינוי · ארגוני · סגנונות · מנהיגות · וניהול

עבודות נוספות בנושא:

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "בחינה של תהליך שינוי ארגוני בארגון "ידיעות אחרונות".", סמינריון אודות "בחינה של תהליך שינוי ארגוני בארגון "ידיעות אחרונות"." או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.