היישום אינו מחובר לאינטרנט

תהליך שינוי בחברת אלי חג'ג' בע"מ

עבודה מס' 067225

מחיר: 181.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: תיאור תהליך שינוי ארגוני כולל ניתוח שוק וזיהוי גורמי השינוי, הערכות לשינוי, זיהוי גורמי התנגדות והתמדדות איתם ועוד.

3,976 מילים ,18 מקורות ,2008

תקציר העבודה:

עבודה זו עסקה בתיאור תהליך שינוי בחברת אלי חג'ג' בע"מ על שלביו השונים, החל בהצגת הארגון, אבחון הארגון והצגת הגורמים לתהליך השינוי. הבעיה שנתגלתה בארגון היא הצורך ליעל את התקשורת בין הארגון ללקוחותיו ולספקים שלו. בכדי לפתור בעיה זו הוחלט על ידי ההנהלה על הקמת צוות קייזן לבחינת פתרונות לבעיה. ההחלטה שנתקבלה בארגון לאחר בחינת הצוות הייתה לבצע פרויקט של רכישת מודולות תקשורת B2B ו- B2C לחברה.
העבודה הציגה בפירוט את השלבים הדרושים ליישום מוצלח של תהליך קייזן כולל ניתוחPRE- KAIZEN , הצבת יעדים כמותיים לשיפור וכתיבת מסמך SOW לפתרון. הדגש בפירוט התהליך היה גיוס העובדים לשינוי ומניעת התנגדויות צפויות לשינוי בארגון.
היעדים שהוצבו הם למעשה תרגום של מטרות השינוי שהוצבו או במילים אחרות מה המצב הרצוי בארגון.
העבודה דנה בגורמי ההצלחה והכישלון של תהליך השינוי בארגון כולל המלצות לארגון כיצד להתמודד עם גורמי הכישלון לשינוי. דיון זה התייחס לשתי תחומים בארגון, אחד בו השינוי הצליח יותר והשני בו התהליך הצליח פחות.
מסקנה עיקרית מעבודה זו היא שבכדי ליישם באופן מוצלח תהליך של שינוי בארגון עסקי חובה על הארגון לבצע הליך זה תוך שילוב כל הכללים שפורטו בעבודה, כלומר ביצוע אבחון נכון והגדרה של סוג השינוי ומתן דגש על גורמים העלולים להכשיל את הצלחת התהליך, ביצוע שינוי בדרך אחרת עלול להוביל לכישלון שרשרת, כלומר לא רק התהליך הספציפי יכשל אלא גם סיכויי ההצלחה של כל שינוי עתידי יהיו נמוכים.
חשוב לציין כי כל שינוי מצריך הקצאת משאבים וכל כישלון של שינוי הוא בזבוז של משאבים.

תוכן עניינים:
מבוא
נושא ראשון-תיאור גורמי השינוי
נושא שני-הגדרת מטרות השינוי
נושא שלישי- תיאור סוג השינוי
נושא רביעי-תיאור שלבי השינוי
נושא חמישי-גורמי הצלחה וכישלון
נושא שישי- המלצות
סיכום
ביבליוגרפיה

קטע מהעבודה:

STAFF- בחברת אלי חג'ג' מרבית כוח האדם הוא איכותי מאוד, רוב עובדי הייצור הם טכנאי או הנדסאי מכונות וכך גם עובדי מחלקות ביקורת ואבטחת איכות, בנוסף קיימת לכידות בקרב העובדים במחלקות השונות. (חשוב לציין כי יש מחלקות בהן רמת כוח האדם היא נמוכה)
STYLE -בנושא של שיטות הניהול בחברה יש שוני גדול בין מרכיבי הניהול בדרג הבכיר לבין שאר דרגי הניהול, חשוב לזכור כי החברה היא " עסק חצי משפחתי " ויש לכך מגבלות בניהול השוטף במיוחד לאור העובדה כי במרבית תפקידי המפתח מחזיקים בני משפחה של המנכ"ל. מעבר לכך ברמת ניהול המדורים ומטה יש שוני רב וסגנונות הניהול הם יותר פתוחים ומודרניים, פועל יוצא של רמת המנהלים. בחברה כל ההחלטות בעלות משקל מתקבלות על ידי המנכ"ל ובהסכמתו בלבד.

תגים:

דינמיקה ארגונית · שינוי ארגוני · קייזן SWOT

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "תהליך שינוי בחברת אלי חג'ג' בע"מ", סמינריון אודות "תהליך שינוי בחברת אלי חג'ג' בע"מ" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.