היישום אינו מחובר לאינטרנט

תהליך השינוי בחברת טבע

עבודה מס' 067851

מחיר: 168.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: תיאור ההיבטים השונים של תהליך השינוי שעבר על מחלקת הפטנטים בחברה.

3,979 מילים ,8 מקורות ,2009

תקציר העבודה:

העבודה נעשתה על מחלקת הפטנטים בחברת טבע. המחשתי את תהליך השינוי שההנהלה יזמה על כל היבטיו, תוך תיאור הגורמים לשינוי. הוצגו מטרות ויעדים שהציבה ההנהלה לעצמה עקב השינוי הארגוני. תיארתי את תהליך השינוי, תוך מתן הסבר על השיקולים בבחירת התהליך, תיארתי את השלבים ואת הפעולות המרכזיות בתהליך ואת ההשפעות שיש לשינוי על העובדים בארגון.
לסיכום מניתי את המלצות בגינן צלחנו את השינוי והסיבות לכשל של אחד השינויים, מתוך הניתוח שעלה במהלך תהליך השינוי.

תוכן עניינים:
מבוא
תיאור הגורמים לשינוי
מטרות השינוי
תיאור שלבי השינוי
שיקולים בבחירת תהליך השינוי
שלבים בתהליך השינוי
גורמי הצלחה או כישלון של תהליך השינוי
המלצות
סיכום
ביבליוגרפיה

קטע מהעבודה:

גורמים חיצוניים - חברת טבע מתאימה את אסטרטגית הארגון למציאות עסקית המשתנה במהירות, וממשיכה במגמת הצמיחה שהתוותה לעצמה ובמיצוב מעמדה כחברה ישראלית גלובלית מובילה. החברה מתפתחת וצומחת באמצעות מיזוגים ורכישות וביצירת שותפות אסטרטגית, עם חברות אחרות על מנת ליצור סיכון משותף ולהקטין את רמת האי ודאות.
כפי שמצוין אצל לוי (2000), על פי תורת המערכות הפתוחות, חברת טבע היא מערכת פתוחה משום שהיא חייבת להיות באינטראקציה עם הסביבה על מנת לשרוד. היא מייבאת מקורות מהסביבה ומייצאת תשומות אל הסביבה. היא נאלצת להסתגל לשינויים ולהקטין את רמת אי הודאות הסביבתית. הרצון לשרוד הוא המניע ארגון לפעול ולהשתנות. לכן החברה בודקת ע"י יועצים חיצוניים אחת לכמה שנים את מצבה ביחס לסביבה העסקית.

תגים:

מנהל עסקים · התנהגות ארגונית · אירגוני · שינוי · עובדים · מעסיקים

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "תהליך השינוי בחברת טבע", סמינריון אודות "תהליך השינוי בחברת טבע" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.