היישום אינו מחובר לאינטרנט

בין מדע ומגדר - מרגרט קאוונדיש

עבודה מס' 065504

מחיר: 240.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: דמותה של בת אצולה באנגליה באותה תקופה, מרגרט קאוונדיש, וכתביה החדשניים לגבי המדע והפילוסופיה. העבודה מתייחסת לשיר וטקסטים שכתבה קאוונדיש,

1,571 מילים ,5 מקורות ,2007

תקציר העבודה:

מטרת העבודה היא להציג את דמותה של האישה המשכילה מרגרט קאוונדיש, אשר כתבה על מדע ופילוסופיה, בתקופה בה נשים לא נכללו ברב שיח המדעי. הנקודות העיקריות שבהן עוסקת העבודה הן - כתביה החדשניים של קאוונדיש על רקע התקופה והדרך שבה הם נכתבים, התייחסות העולם הגברי לנשים בעת המהפכה המדעית, התייחסות החברה אל כתביה של קאוונדיש, המטאפורה של הקשר בין שכל וטבע לקשר נישואים.

קטע מהעבודה:

המדע המודרני אשר התפתח במאה ה - 17 באנגליה, השפיע על התחום החברתי, הפוליטי ועיצב את אידיאולוגיית המגדר. לטענתה של אוולין פוקס קלר (מקור 1, עמ' 43), לא ניתן להבין את התפתחות המדע המודרני, ללא התייחסות לתפקיד מטאפורות המגדר ביצירת סולמות ערכים, מטרות ויעדים של המדע. בכתביה של מארגרט קאוונדיש (1673-1623), סופרת בת אצולה באנגליה, אשר פירסמה כתבים על פילוסופיה ומדע, ניתן לראות מספר מטאפורות ואלגוריות שנועדו להמחיש את היחס השונה לנשים ואת ייחודן על פני הגברים.

תגים:

השכלה · אקדמיה · חברה · המלכותית · פרנסיס · בייקון · פילוסופיה · מטאפורה · אצולה · נשים · אוטופיה · ויטליזם · המאה · ה-17

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "בין מדע ומגדר - מרגרט קאוונדיש", סמינריון אודות "בין מדע ומגדר - מרגרט קאוונדיש" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.