היישום אינו מחובר לאינטרנט

העסקת עובדים זרים

עבודה מס' 065294

מחיר: 288.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: בחינת מוסריות העסקת עובדים זרים.

5,556 מילים ,5 מקורות ,2007

תקציר העבודה:

בעבודתי זו אציג את הנחתי כי תנאי העסקתם של העובדים הזרים אינם מוסריים, ישנו אי שוויון בין תנאי העסקתם של עובדים זרים לבין תנאי העסקתם של העובדים הישראלים וכן ישנה פגיעה משמעותית בזכויותיהם של העובדים הזרים הן כעובדים והן כבני אדם.

תוכן עניינים:
מבוא
1. פרק כלכלי
1.1. סוגית הגירת העבודה
1.2. היבטים כלכלים
1.3. השפעת מהגרי עבודה על העסקת הישראלים בשוק המקומי
1.4. תנאי שכר
1.5. ביטוח לאומי
1.6. אומדן התועלת הכלכלית שבהעסקת מהגרי עבודה
1.7. דפוס העסקה מהגרי עבודה בין לאומיים
1.8. ביקורת על הנחות של הכלכלה הקלאסית
2. פרק חוקי
2.1. מסגרות פורמליות בין לאומיות
2.2. חוקים מקומיים
2.3. מגבלות הריסון החיצוני
3. פרק מוסרי
3.1. הצגת הבעיה המוסרית
3.2. הערכה על בסיס עקרונות המוסר
4. סיכום
5. ביבליוגרפיה

הערת מערכת: לא בכל העבודה צויינו מראי מקום.

קטע מהעבודה:

עבודתי תעסוק במוסריות שבתנאי העסקת עובדים זרים. העסקת עובדים זרים מעלה שאלות בנוגע לחובות מוסריות המוטלות על מעבידים ורשויות השלטון כלפי העובדים הזרים. בראשית שנות ה-90, עקב הידרדרות במצב הביטחוני בישראל, התעורר הצורך להחליף את הכוח העבודה הפלסטיני. החלטת הממשלה לייבא כוח אדם, נחשבה לפתרון מדיני וכלכלי זול למחסור שנוצר בכוח העבודה. למעשה, הממשלה התירה הבאת עובדים זרים מבלי לקבוע הסדרים להבטחת תנאי חייהם וזכויותיהם לאור הנחת המוצא שהתופעה ארעית ושהעובדים הזרים לא ישהו בארץ יותר משנים ספורות בלבד. במציאות התגבשו משפחות של עובדים זרים, נולדו ילדים ונוצרה בישראל קהילה של תושבים מסוג חדש. מצב זה יצר לחץ לפעול להסרת מעמדם בשוק העבודה ובמערכות הרווחה. מציאות זו חייבה את המדינה בהתמודדויות שלא צפתה אותן כאשר בתוכן הצורך לגבש מדיניות ביחס לעובדים זרים כמו: כניסה לישראל, תעסוקה, דיור, רווחה, בריאות, חינוך ויציאה מישראל.(1)

תגים:

זרים · מוסריות · עובדים · מוסר · בעסקים · שוק · העבודה

עבודות נוספות בנושא:

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "העסקת עובדים זרים", סמינריון אודות "העסקת עובדים זרים" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.