היישום אינו מחובר לאינטרנט

עיתונות כאמצעי פוליטי בשעת משבר לאומי

עבודה מס' 062756

מחיר: 240.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: בדיקת תפקיד העיתונות לאחר רצח רבין.

2,362 מילים ,11 מקורות ,2004

תקציר העבודה:

עיתונות (הן הכתובה והן האלקטרונית) הינה חלק אינטגרלי בכל תקשורת המונים. העיתונות נחוצה בכל מדינה דמוקרטית ומשמשת כאמצעי יעיל ומהיר להזרמת המידע אל קהל יעדה, שהוא לרוב אנונימי ומגוון מבחינה חברתית, כלכלית, פוליטית ותרבותית.יש לעשות הבחנה בין עיתונות כתובה שהינה איטית יחסית, לבין עיתונות אלקטרונית שהינה מהירה יחסית. העיתונות כאמצעי השפעה פוליטי נבחנת לעומק בשעות של משבר לאומי. בעבודה זו אנסה לבחון את מידת השפעתה של העיתונות הכתובה במקרה בוחן של רצח ראש ממשלת ישראל, יצחק רבין, שפקד את מדינת ישראל בשלהי 1995. אנסה לבחון את השפעותיה על היווצרות סמלים ועל היווצרותו של שיח תרבותי בעקבות הרצח. בנוסף אנסה להשוות בין הרצח של הנשיא קנדי בארה"ב לבין רצח יצחק רבין והתנהגותה של התקשורת בשני המקרים. אלטרנטיבית, אנסה לבחון את העיתונות כאמצעי שליטה בידי המדינה ואנסה לבחון האם היא השפיעה על קידומו של תהליך השלום.

ש.מחקר: האם במקרה של רצח רבין, העיתונות השפיעה על יצירת סמלים תרבותיים חדשים או על קידומו של תהליך השלום?

תוכן עניינים:
מבוא
הגישה הפלורליסטית-דיון תיאורטי
סיקור הרצח כאירוע שיח קריטי ע"י עיתון "מעריב", נובמבר 1995
רצח קנדי ורצח רבין ותפקידה של התקשורת-קווי דמיון
דיון וסיכום
ביבליוגרפיה

מקורות:

Mindak W.H and G.D Hursh 1965, "Television functions on the assassination weekend "in:B.S.Greenberg and E.B Parker (eds.) The Kenedy assassination and the American Public ,Stanford University press pp.130-136
Peled, T and E. Katz ,1974 "Media functions in Wartime the Israeli home front in October 1973" in: J.B Blumer and E.Katz (eds.) , The uses of mass communications ,Beverly Hills :Sage , pp.46-69

תגים:

לאומי · משבר · פוליטית · רבין · רצח · תקשורת · קנדי

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "עיתונות כאמצעי פוליטי בשעת משבר לאומי", סמינריון אודות "עיתונות כאמצעי פוליטי בשעת משבר לאומי" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.