היישום אינו מחובר לאינטרנט

תהליך בחירה והערכת עובדים בבנק הפועלים

עבודה מס' 060943

מחיר: 240.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: העבודה בוחנת את ניתוח העיסוק שבוצע, שיטות ההערכה, מקורות גיוס עובדים ומציעה גישות חדשות לאימוץ.

4,435 מילים ,9 מקורות ,2002

תקציר העבודה:

במסגרת הקורס בצענו עבודה קבוצתית (9.4.02) שבה נדרשנו לבנות תפקיד, לאתר אדם מתאים ולהדגים את עבודתנו מול הכתה. עבודה אישית זו מתמקדת בביקורת והערכת העבודה הקבוצתית, תוך הצעת שיפורים או גישות אחרות שניתן היה להציג, כל זאת בהתייחס לחומר הנלמד ולחומר ספרותי רלוונטי.
בבואנו לבחון את התפקיד ולקבוע את הנתונים הנדרשים לביצוע משביע רצון של התפקיד, ערכנו ניתוח עיסוק, אשר הינו מכשיר חשוב, בכל ארגון ובפרט בארגון דינמי כמו בנק. על מנת להיות אפקטיביים באיתור כוח אדם יש לדאוג לרענן את ניתוח העיסוק בכל פעם מחדש. ניתוח עיסוק יכול להיות איכותי ו\או כמותי.
העבודה הקבוצתית התמקדה בניתוח עיסוק איכותי (ראה נספח א') אשר כלל פרמטרים כגון: תכולת העיסוק, דרישות העיסוק, תיאור התפקיד, הערכת העיסוק.
לא ביצענו ניתוח עיסוק כמותי, אשר מביא לידי ביטוי קריטריונים הניתנים למדידה אובייקטיבית ואשר מאפשרים לתיאור התפקיד להיות יותר מובנה, בהיר ומדוייק.
כך למשל ניתן היה להגדיר ציפיות, מטרות וקריטריונים כמותיים להצלחה בתפקיד כגון: הגדרת הגדלת לקוחות הבנק באחוזים והגדרת מסגרת הזמן שיש לעשות זאת.

תוכן עניינים:א
תאור הארגון
ניתוח עיסוק
מקורות גיוס
הערכת עובדים בבנק
תכניות מיון
משחק תפקידים קבוצתי
בבליוגרפיה
נספח א' - ניתוח עיסוק
נספח ב' - טופס הערכה
נספח ג'- צ'ק ליסט - ראיון
נספח ד' - נתוני מועמד לקראת ראיון
נספח ה' - שאלות לקראת הראיון

תגים:

איכותי · בחירה · בנק · גרפולוגי · הערכה · כמותי · מבחן · מקורות · מרכז · מתודלוגיה · ניתוח · עובדים · עיסוק · פועלים · ראיון

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "תהליך בחירה והערכת עובדים בבנק הפועלים", סמינריון אודות "תהליך בחירה והערכת עובדים בבנק הפועלים" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.