היישום אינו מחובר לאינטרנט

שלבי השיווק של המוצר החדש בחברת אל על-ביטחון

עבודה מס' 060386

מחיר: 203.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: ניתוח אסטרטגי של החברה והצעת אסטרטגיה חדשה.

2,292 מילים ,9 מקורות ,2001

תקציר העבודה:

שיווק מוצר הביטחון בחברת אל על

תוכן עניינים
מבוא
החברה
המוצר
ניתוח SWOT
פילוח השוק
האסטרטגיה הנוכחית
ניתוח התחרות
היעדים השיווקיים
אסטרטגיה חדשה
אסטרטגית מיצוב
תמהיל שיווקי
אסטרטגית צמיחה
ביבליוגרפיה


אירועי 11 לספטמבר 2001 הפכו את התפיסה לגבי עולם התעופה המסחרית ב 180 -
מעלות. סדר העדיפויות של הנוסעים השתנה והנוסעים הפוטנציאלים מחפשים היום
את הביטחון בטיסה והרבה פחות את רמת השירות, שעד לאחרונה הייתה הגורם
המכריע לגבי בחירת חברת התעופה. אל על נחשבת היום לחברת התעופה ה"בטוחה"
ביותר בעולם. הבידוק הביטחוני ה"מעיק" של אל על, שפעם הרתיע את הנוסעים
הזרים הפך להיות מבורך. עצם נוכחותם של המאבטחים בטיסות אל על כבר לא סוד
לאף אחד. לאל על ידע וניסיון רב באבטחת טיסות והעדות הטובה ביותר לכך זה
ניסיון כושל של אן מרי מרפי הבריטית שניסתה לעלות לטיסת אל על בלונדון בשנת
1986 ובמזוודתה כמות חומר נפץ שהייתה מספיקה לגרום למותם של כל 420
הנוסעים של המטוס וכל אנשי הצוות. בחברה מועסקים כיום למעלה מ500 - קציני
ביטחון ועוד כ300 - מאבטחים הדואגים לביטחון הטיסה בכל היעדים שאליהם
מגיעות טיסות אל על.
אם עד עכשיו המוצר של אל על היה כרטיס טיסה, היום אל על יכולה להתחיל לשווק
בעולם מוצר נוסף שנקרא ביטחון.
כיום, אל על "משווקת" את שירותי ביטחון שלה בישראל בלבד. ארקיע וישראייר -
חברות התעופה הישראליות חוכרות את שירותיה של אל על בתחום הביטחון מיום
הקמתן וזאת בגלל הדרישה הממשלתית לאבטחת טיסות של חברות התעופה
הישראליות. בעקבות המצב אל על יכולה לצאת עם המוצר הזה לשוק הכלל עולמי.

העבודה מתארת את כל שלבי השיווק של המוצר החדש בחברת אל על. העבודה
עדכנית ומבוססת על האירועים האחרונים שהשפיעו בצורה משמעותית על עולם
התיירות ככלל ועל עולם התעופה בפרט.

מקורות:

פורטר, מ.א.,(1998) , אסטרטגיה תחרותית, עתרת - הוצאה לאור, עמ' 43 - 20.
קוטלר, פ.,הורניק, י. (2000), ניהול השיווק, מהדורה תשיעית, אוניברסיטה הפתוחה, תל-אביב
"אל על חוששת לאבד היתרון היחסי", הארץ, 04.10.01
"Taking back the skies", Jerusalem Post, 08.10.01
"ELAL's Airtight Security is now in Hot Demand", Jerusalem Post 01.10.01.
Dibb et al, (1994), Marketing Concepts and Strategies, Houghton Mifflin Company, London, Second European Edition, pp. 32-54, 88
Keegan, W.J. (1995), Multinational Marketing Management, 5th ed. Prentice Hall, London, pp. 378-381.
Kotler, P., Bowen, J., Makens, J.,(1996), Marketing for Hospitality and Tourism, Prentice Hall, London
Zikmund, W.G., (1997),Exploring Marketing Research, The Dryden Press

תגים:

תעופה · מטוסים · ביטחון · בטחון · אסטרטגיה · פורטר · תחרות

עבודות נוספות בנושא:

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "שלבי השיווק של המוצר החדש בחברת אל על-ביטחון", סמינריון אודות "שלבי השיווק של המוצר החדש בחברת אל על-ביטחון" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.