היישום אינו מחובר לאינטרנט

דיני אכיפת חיובים וחדלות פרעון - חוק חדלות הפרעון החדש

עבודה מס' 070689

מחיר: 99.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: הסוגיות השונות שהחוק מעורר, כיצד הוא מסייע לחייבים וכיצד הוא מקשה עליהם, והשוואה בין החוק החדש לבין הדין הקודם לעניין הליכי פש"ר, הוצאות לפועל והפטרים.

2,070 מילים ,30 מקורות ,2020

תקציר העבודה:

מטרת העבודה היא לבדוק כיצד חוק חדלות הפרעון החדש עשוי להקל על חייבים. העבודה בודקת זאת במישור הסמכות העניינית של בתי המשפט השונים, שיקומן של חברות, דין הקדימה למדינה, ביטול פקודת פשיטת הרגל. כמו כן העבודה דנה בהעלאת רף הכניסה להליכי פשיטת רגל טרם כניסת החוק החדש לתוקף - ומבקרת אותה.

קטע מהעבודה:

ישנם הטוענים כי הרפורמה האחרונה בישראל בתחום חדלות הפירעון (להלן: "הרפורמה" או "החוק החדש") הפכה לגן עדן לחייבים, כשתכליתה הדומיננטית היא לשקמם ולשלבם מחדש במרקם החיים הכלכלי(1). לצד ההגנה על אינטרסים של הנושים במקסום הליכי הגבייה, הרפורמה מניחה שלא כל היקלעות למשבר כלכלי נחשבת לרמייה, ולא תמיד ישנה הצדקה לרדת לחיי החייב ולפגוע בזכויותיו הבסיסיות לקיום מינימאלי בכבוד (כגון מגורים תחת קורת גג, אוכל וטיפול רפואי בסיסי) - וזאת כדי שלא להפכו לנטל על החברה .

תגים:

אכיפת חיובים · חדלות פרעון · חוק חדלות פרעון · הליכי פשיטת רגל · הוצאה לפועל

עבודות נוספות בנושא:

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "דיני אכיפת חיובים וחדלות פרעון - חוק חדלות הפרעון החדש", סמינריון אודות "דיני אכיפת חיובים וחדלות פרעון - חוק חדלות הפרעון החדש" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.