היישום אינו מחובר לאינטרנט

הקשר בין לחץ ושחיקה למידת שביעות הרצון של שוטרים בעבודה

עבודה מס' 050793

מחיר: 337.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: מחקר מקיף זה נעשה באמצעות שאלונים שחולקו לעובדים.

12,867 מילים ,65 מקורות ,2000

תקציר העבודה:

בסביבה התחרותית של היום, ללא דאגה לשביעות רצון המשאב האנושי ולניתובו ליעדי הארגון , הצלחת הארגון והישרדותו לאורך זמן מוטלת בספק.

מטרת המחקר
לאשש את הקשר בין לחץ ושחיקה לבין שביעות רצון שוטרים מעבודתם.

עבודת מחקר זו, מציגה את הקשר שבין לחץ ושחיקה למידת שביעות הרצון של שוטרים מהעבודה. בנוסף נבדקו הקשרים שבין שביעות רצון לבין מרכיבי השחיקה. הקשרים נבדקו על פי מספר פרמטרים, לגביהם עלתה השערה כי צפוי שתהיה להם השפעה על שביעות רצון השוטר מעבודתו.

תמצית הבעיה העסקית
הצורך בבדיקה עלה כאשר חלה ירידה הדרגתית באיכות ביצוע משימה של שוטרים ביחידות שונות של המשטרה. הדברים מתבטאים לדוגמא בירידה בשיעור תפיסות גנבים ורכבים גנובים בכ-35%. הבעיה בולטת עקב עליית המדרגה בהיקף הפשיעה הלאומית.

השערת המחקר
ככל שרמת הלחץ והשחיקה אצל עובד גבוהה כך רמת שביעות רצונו מעבודתו נמוכה.

בנוסף, נבדקו פרמטרים נוספים שאינם קשורים למשתני המחקר כגון: השפעת מנהל היחידה על רמת הלחץ והשחיקה של עובדיו. השפעת מסלול הקידום ואופן הנעת העובדים על רמת הלחץ והשחיקה. בדיקה זו נעשתה על מנת לבדוק האם רמת הלחץ והשחיקה מושפעת מגורם אחד כפי שמוגדר בהשערת המחקר.

שיטת ואוכלוסיית המחקר
אוכלוסיית היעד במחקר זה היתה שוטרים וקצינים מיחידת סיור של משטרת ישראל. משתני המחקר נבדקו באמצעות שאלון שהופץ לשוטרים ביחידה שבאמצעותו , התקבלה תמונת מצב באשר לרמת הלחץ והשחיקה ושביעות רצון
העובדים ביחידה.

לצורך מחקר זה נעשה שימוש במערך מתאם (פירסון) שבדק את הקשרים בין המשתנים השונים.

תוכן עניינים:
פרק א' - מבוא
פרק ב' - סקירה ספרותית
פרק ג ' - שיטה
פרק ד' - ממצאים
פרק ה' - דיון וניתוח
פרק ו' - סיכום, מסקנות והמלצות
ביבליוגרפיה
נספחים

תגים:

יעילות · שיטור · ארגון · משטרה · תפוקה · הנעה · מוטיבציה

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "הקשר בין לחץ ושחיקה למידת שביעות הרצון של שוטרים בעבודה", סמינריון אודות "הקשר בין לחץ ושחיקה למידת שביעות הרצון של שוטרים בעבודה" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.