עבודות [1-9] מתוך 192 :: [עמוד 1 מתוך 22]
עבור לעמוד: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 :: עמוד הבא >>

 

עבודה מס' 70473 SHOPPING CART DISABLED
תיירות חקלאית בעמק המעיינות, 2016.
בחינת הפוטנציאל הגלום בקידום התיירות החקלאית בעמק המעיינות.
5,282 מילים (כ-16.5 עמודים), 28 מקורות, 199.95 ₪
:: לחץ כאן להצגת / הסתרת תקציר העבודה ::

תקציר העבודה
השינויים שהתחוללו בחקלאות המסורתית לאורך השנים הובילו לירידה בערך החקלאות עבור החקלאים עצמם. עובדה זו, לצד לחצים גוברים לשינוי ייעוד של קרקעות, מעלה מחדש את המתח שבין שימור הקרקע לבין הרצון להתקדמות וצמיחה. ננסה להלן לטעון, כי פיתוחה של התיירות החקלאית עשוי להוות פתרון לצרכיהם הכלכליים של החקלאים, מחד, ולצרכים הציבוריים של שימור הנוף החקלאי, מאידך. את טענה זו, ננסה להדגים על המועצה האזורית עמק המעיינות, מועצה בה ארבעים אחוז מכלל ההכנסה של קיבוצי העמק ושישים אחוז מהמשקים במושבים- עוסקים בחקלאות. למרות אופייה החקלאי של המועצה, קיימים בה מיזמים ספורים בלבד של תיירות חקלאית. ננסה להציג את התועלות הגלומות בפיתוח תיירות חקלאית בעמק המעיינות ואת הייתרונות בקידום תיירות מסוג זה באזור- וזאת גם באמצעות השוואה לנעשה במועצה אזורית עמק הירדן.

תוכן העניינים:
מבוא
המועצה האזורית עמק המעיינות- רקע כללי
שינויים והתפתחויות בחקלאות בישראל ובעולם
חשיבות שימור הקרקע החקלאית
תיירות חקלאית כאלטרנטיבה
התיירות החקלאית בישראל
עמק המעיינות:
-תיירות ותיירות חקלאית בעמק המעיינות
-פוטנציאל הפיתוח של תיירות חקלאית בעמק המעיינות
ביבליוגרפיה

מתוך העבודה:
היבטים אקולוגיים: בין התפקידים המשמעותיים של השטחים החקלאיים, ניתן למנות את ההיבטים האקולוגיים ( Soren-Bech, 2016). כך למשל, טוענים צבן ושותפיו (2004), כי קרקע חקלאית מעובדת מגבירה חלחול גשמים לאקוויפר, משפרת את איכות האוויר ועוד. במקרים רבים, קרקע חקלאית משמרת את ה"מסדרון האקולוגי" בסביבתה: סקוטלסקי (2010) מגדירה "מסדרון אקולוגי כ"אזור צר וארוך המקשר בין כמה בתי גידול טבעיים אשר חלקם מנוהלים כדי לתמוך בשימור המגוון הביולוגי ושימור שירותי המערכת האקולוגית" (עמוד 13).
 
עבודה מס' 70446 SHOPPING CART DISABLED
תכנית שיווקית - חברת AIRBNB, 2015.
ניתוח השוק של חברת airbnb, ניתוח המתחרים והלקוחות, הצעת המלצות ותכנית שיווקית.
5,920 מילים (כ-18 עמודים), 24 מקורות, 249.95 ₪
:: לחץ כאן להצגת / הסתרת תקציר העבודה ::

תקציר העבודה
AIRBNB הינה חברה המספקת פתרונות לינה על ידי אתר המתווך בין שוכרי יחידות מגורים לטווח קצר לבין בעלים של יחידות כאלה, בד"כ אנשים פרטיים. עד כה למעלה מ-10 מיליון איש השתמשו בשירותי החברה; רוב לקוחותיה כיום הינם תיירי פנאי ונופש וכעשירית תיירי עסקים.
החברה אכן פופולארית ומצליחה ומספקת תועלת גבוהה ללקוחותיה העיקריים, תיירי הפנאי, אך התחרות הקיימת על פלח שוק זה מחייבת את החברה לפנות לפלחי שוק נוספים.
מסקרי שוק שערכנו התברר כי החברה אמנם ממוצבת בתודעת אנשי עסקים כזולה אך גם כלא נוחה ביחס לבתי המלון, שמהווים את המתחרים העיקריים על הלקוחות העסקים. תיירים עסקיים הם פלח שוק אטרקטיבי עבור החברה שכן הוא רווחי ביותר. אנחנו מאמינות כי יש ביכולותיה של airbnb לענות על צרכי לקוחות אלה בצורה אופטימלית על ידי יצירת מאגר נכסים המותאם לסוג לקוחות זה, מתוך המאגר הקיים.
ל-AirBNB תחרות רבה על הלקוחות העסקיים מול בתי המלון, המציעים אמנם שירותי לינה כפי שמציעה החברה, אך הצעת הערך שלהם, כיום, מותאמת יותר ללקוחות העסקיים  מזו של AirBNB. בתי המלון שמים דגש על נוחות (ארוחות במלון, שירותי ניקיון) ועל סטנדרטים אחידים וצפויים של כלל חדרי המלון, בכל עיר ובכל מדינה. חברות מלונאות ותיקות הינן בעלות מוניטין טוב בתחום והן מוכרות לקהל צרכנים זה. בהתאם לכך, ההעדפה המקובלת היא להשתמש בשירותי בתי המלון על אף המחירים הגבוהים שרק הולכים ועולים.
מתוך הבנה זו והסתכלות על יתרונות המחיר, המיקום וגודל החברה (מציעה כמיליון נכסים ב-192 מדינות בעולם), על AirBNB למצב עצמה כזהה למלונות בתכונות נוחות החשובות במיוחד ללקוח העסקי, אך לבדל עצמה מהן על סמך שירותים ייחודיים שהיא מציעה.

תוכן עניינים:
1. ניתוח מצב
המוצר
הענף והשוק
תיירות עסקית
פוטנציאל השוק העסקי
תחרות
לקוחות
פילוח
2. שוק מטרה ומיצוב
3. אסטרטגיה שיווקית
נספחים
נספח 1 - ראיון עומק
נספח -2 שאלון לתיירי עסקים
נספח 3-תוצאות השאלון וממצאים
נספח 4- מודל מפצה
נספח 5- מפה תפיסתית
נספח 6 - מראי מקום

מתוך העבודה:
תחרות ברמת המוצר- המתחרות ברמה זו הן חברות בענף המציעות שירותי השכרת נכסים לטווח קצר במחירים דומים לAIRBNB. רוב החברות ברמה זו פועלות גם הן באמצעות אתרים ואפליקציות. לדוגמא: Roomorama HomeAway, HouseTrip, .Booking.com חלק מהחברות הללו אף חולקות עם AIRBNB נכסים רבים במאגר הנתונים שלהן.
 
עבודה מס' 70430 SHOPPING CART DISABLED
תקשורת פה לאוזן בעולם התיירות, 2016.
שיטת השיווק "תקשורת פה לאוזן" (WOM) בעולם התיירות - בחינת שלושה מאמרים בתחום משנת 2015, ניתוח חברת דיזנהויז והמלצות.
7,211 מילים (כ-22 עמודים), 8 מקורות, 299.95 ₪
:: לחץ כאן להצגת / הסתרת תקציר העבודה ::

תקציר העבודה
בעידן שבו מידע מסחרי מופץ בכמות חסרת תקדים, אנו נעזרים בדרכים שונות עמ"נ לבחון את אמיתות המידע/האמירות המתפרסמות. בין היתר זה יכול להתבצע דרך תקשורת לא פורמלית המתקבלת ישירות מאנשים אחרים שאינם קשורים לחברה/לעסק שמפרסם את המידע. תקשורת זו הנקראת "תקשורת פה לאוזן" (wom). שיווק מפה לאוזן ובאנגלית Word of Mouth, הינו שיטת שיווק אשר מתבססת על היצר האנושי והצורך בתקשורת. על פי שיטה זו השיווק מתבצע על ידי הפניות עצמאיות של אנשים למכרים או כל אדם איתו הם מתקשרים ואליו החליטו להעביר את האינפורמציה. תקשורת זו מבטאת את הכח והיכולת שיש לאחד (לקוח/צרכן) להשפיע על התנהגות/דעותיו של האחר. צרכנים מושפעים בדרך תקשורת זו יותר מכל תקשורת לא פורמלית אחרת מאחר וזה נתפס אמין, רציני, ללא שום מניע נסתר או אינטרס אישי לקידום המוצר/השירות. המניע להפצת מידע בדרך זו הוא בעיקר רצון לשיתוף רגשות/חוויות/לסייע לאחר בקבלת החלטה. בעבר העברת המידע היתה בעיקר דרך מפגש פנים מול פנים אך כיום ערוצי התקשורת לרבות אתרי המדיה החברתית משחקים תפקיד חשוב בנפיצות המידע, מאחר וכך המידע עובר מהר יותר ולהרבה יותר אנשים. (http://www.marketingstategy.co.il).

בעבודה זו אתמקד ב 3 מאמרים המדברים על דרכים לשיווק מוצרים בתחום התיירות בדרך של הפצת פה לאוזן. החברה עליה איישם את החומר הנלמד היא "דיזנהויז יוניטורס".
ככל שהתחרות בעולם התיירות גוברת, שיווק יעד חופשה בשונה משאר המתחרים הופך משימה קשה יותר בעבור המשווקים. בסופו של דבר, המשווקים מפתחים שיטות ודרכי שיווק שונות בכדי למשוך לקוחות מיד בנקיטת ההחלטה לצאת לחופשה בכדי שהיעד ייראה מושך דיו בכדי לבקר בו בחופשה הבאה.

תוכן עניינים:
מבוא
מאמר 1
מאמר 2
מאמר 3
חברת "דיזנהויז יוניטורס"
חברת "דיזנהויז יוניטורס"-יישום
סיכום
ביבליוגרפיה
נספחים

מתוך העבודה:
מפעיל תיירות בסדר גודל של 'דיזנהויז יוניתורס' אשר ממוקם בישראל ניצב בפני סביבה פוליטית ברמת מקומית, ברמת הממשלה בישראל וברמה אזורית במזרח התיכון ובאירופה. בנוסף, הוא יהיה חייב לפעול תחת הסביבות הפוליטיות השונות של ארצות היעד הכלולות בתוכניותיו. שניים מהגורמים הפוליטיים אשר הם הבולטים ביותר המשפיעים על 'דיזנהויז יוניתורס' הם: אחד, המצב הפוליטי-בטחוני בישראל, והשני, הנושא של 'שמיים פתוחים'.
 
עבודה מס' 70359 SHOPPING CART DISABLED
הערכת שווי ישרוטל, 2015.
סקירה וניתוח כלכלי של החברה והערכת שווי מלאה בשיטת DCF ובשיטת המכפילים ליום 31.12.2014
4,519 מילים (כ-14 עמודים), 2 מקורות, 179.95 ₪
:: לחץ כאן להצגת / הסתרת תקציר העבודה ::

תקציר העבודה
תוכן עניינים:
1. הכרת העסק וניתוח הסביבה העסקית
1.1 הקדמה כללית
1.2 הסביבה המאקרו כלכלית
1.3 ניתוח הענף
1.4 סקירת חברת ישרוטל
1.5 ניתוח SWOT
2. ניתוח כלכלי של החברה
2.1 יחסים פיננסיים
2.2 דוחות פרופורמה
3. הערכת השווי
3.1 מתודולוגיה
3.2 הערכת שווי בשיטת היוון תזרימי מזומנים
3.2.1 בניית תחזית תזרימי המזומנים
3.2.2 מחיר ההון
3.2.3 התזרים החזוי
3.3 הערכת שווי בשיטת המכפילים

מתוך העבודה:
ענף המלונאות מתאפיין בנזילות נמוכה וביחס לשאר ענפי המשק זהו אחד הענפים עם רמות הנזילות הנמוכות ביותר.
לא קיימים הפרשים גדולים בין שני יחסי הנזילות, עובדה זו מעידה כי הענף מאופיין ברמת מלאי נמוכה.
משמעותו של היחס המהיר הוא שבמקרה הצורך של פירעון חובות מיידי, החברות יצליחו לפרוע רק כ- 30%-40% מהחוב שעתיד להיפרע בשנה הקרובה, דבר שמשקף רמת סיכון גבוהה (דבר הנכון לענף כולו).
 
עבודה מס' 70261 SHOPPING CART DISABLED
ניתוח פיננסי והערכת שווי "ישרוטל בע"מ", 2015.
בדיקת מיקומה של ישרוטל בענף המלונאות בארץ, בעיקר בהשוואה אל מול חברת דן המתחרה.
7,867 מילים (כ-24 עמודים), 8 מקורות, 604.95 ₪
:: לחץ כאן להצגת / הסתרת תקציר העבודה ::

תקציר העבודה
בעבודה זו אנו נבדוק את מיקומה של ישרוטל בענף המלונאות בארץ, בעיקר בהשוואה אל מול חברת דן המתחרה.
לשם הבנת הענף בו נמצאת ישרוטל, נסקור את מאפייניו הרבים, את הסיכונים העסקיים הכרוכים בו, את ההזדמנויות הגלומות בו והאיומים העומדים אל מול חברת ישרוטל.
את מיקומה של ישרוטל נחקור דרך ניתוחי הדו"חות הכספיים, ניתוחי היחסים הפיננסיים הרווחים בענף, והערכת שווי החברה.

סיכום הערכת שווי -
בחישוב שווי החברה, בשיטת DCF, ניתן לראות כי ישרוטל עוד תגדיל את ערכה ותחזק את מעמדה - ניתוח זה מחזק את תוצאות ניתוח תזרימי המזומנים ע"פ שיטת אליצור, המעיד כי החברה עודנה בשלב הצמיחה.

תוכן עניינים:
1. מבוא
2.סקירת הענף, סקירת החברה, וניתוח הסביבה הכלכלית
3. ניתוח SWOT
4. ניתוח המאזן והאיתנות הפיננסית
5. ניתוח דו"חות רווח והפסד
6. ניתוח דו"ח תזרים מזומנים
7. סיכום הניתוח הפיננסי
8. הערכת שווי
9. סיכום ומסקנות
10. ביבליוגרפיה
11. נספחים

מתוך העבודה:
האטרקטיביות של ישראל כיעד תיירותי נובעת מהריכוז של מספר גדול של אתרי דת, טבע ותרבות בשטח מצומצם, מתשתית תיירותית ענפה ומאקלים נוח. לעומת זאת, המצב הביטחוני בארץ יחד עם מיקומה הגיאוגרפי של ישראל לצד שכנותיה הערביות, כל אלה יכולים להוות איום לצמיחת התיירות בארץ בטווח הרחוק והיוו גורמים לתקופות שפל בענף בעשור האחרון.
התיירות בישראל, ושירותי ההארחה והלינה כחלק מענף זה, מהווים תרומה משמעותית לכלכלת מדינת ישראל. בשנת 2012 הסתכם הערך המוסף של ענף התיירות בכ-18.6 מיליארד ש"ח (2% מהתמ"ג של ישראל לאותה שנה) נתון המהווה גידול של כ-8% לעומת שנת 2011.
 
עבודה מס' 70248 SHOPPING CART DISABLED
ניתוח דוחות פיננסיים - מלונות דן מול ישרוטל, 2015.
סקירת החברה, ניתוח הדוחות והשוואה לישרוטל.
11,106 מילים (כ-34 עמודים), 7 מקורות, 274.95 ₪
:: לחץ כאן להצגת / הסתרת תקציר העבודה ::

תקציר העבודה
בעבודה זו, נסקור את חברת מלונות דן בע"מ הציבורית ואת ענף המלונאות בו היא פועלת. הסקירה תכלול בין היתר את מאפייני הענף, ניתוח השוק והמתחרים העיקריים, מיקומה של חברת דן והסיכונים העסקיים להם היא חשופה.
כמו כן, נסקור את הדוחות הכספיים של החברה תוך ניתוח היחסים הפיננסיים העיקריים, ניתוח דוחות המאזן, הרווח והפסד ודו"ח תזרימי המזומנים. הסקירה תכלול גם ניתוח השוואתי לחברת ישרוטל בע"מ המהווה המתחרה העיקרית של מלונות דן.
לבסוף נבצע הערכת שווי של החברה לפי שיטת היוון התזרימים תוך השוואת הממצאים לשווי הנכסי שלה וכן, לשווי שוק בה היא נסחרת בבורסה לני"ע בת"א.

תוכן העניינים:
1. מבוא
2. סקירת הענף המלונאות
3. סקירת החברה
4. ניתוח SWOT
5. סקירת המתחרה העיקרית - ישרוטל
6. ניתוח המאזן והאיתנות הפיננסית
7. ניתוח דוחות רווח והפסד
8. דוח תזרים מזומנים
9. יחסים פיננסיים
10. סיכום הניתוח הפיננסי
11. הערכת שווי
12. סיכום
13. ביבליוגרפיה ונספחים

מתוך העבודה:
סה"כ הלינות ב-2013 בסתכם ב-2,322 לינות המהווה כ- 10% מסך הלינות הארצי, כאשר מתוכן 77% הן לינות של ישראלים ו-23% של תיירים. תיאור ענף המלונאות בישראל מנתוני התאחדות המלונות בישראל עולה כי מספר לינות תיירים בישראל בשנת 2013 הסתכם לכ- 9.8 מיליון בדומה לשנה קודמת. במספר לינות ישראלים חל גידול של כ 3% -לעומת שנה קודמת והם הסתכמו לכ- 12.7 מיליון. ברשת ישרוטל חל גידול של כ-9% במספר לינות ישראלים וכ- 11% במספר לינות תיירים בעיקר בגלל תוספת בתי המלון החדשים.
 
עבודה מס' 70157 SHOPPING CART DISABLED
תיירות התנדבותית באפריקה, 2014.
בדיקת פונטנציאל ה-linkage בקוואזולו נאטל (KwaZulu-Natal).
2,184 מילים (כ-6.5 עמודים), 5 מקורות, 109.95 ₪
:: לחץ כאן להצגת / הסתרת תקציר העבודה ::

תקציר העבודה
התיירות נתפסת כמערכת דוגמטית המציעה מערכת של אטרקציות למבקר חיצוני, גירויי חושים בדמותם של נופים, שווקים, מאכלים, ריחות ומופעי תרבות. אך עם זאת העיתים המשתנות מביאות עימן הרחבה בקהל היעד התיירותי, גם ליבשת הכי פחות מתויירת - אפריקה.
השינוי המודרני הביא עימו בעשורים האחרונים קשת רחבה ליצירת סוגי תיירות חדשים הפותחות את היבשת האפריקאית לקהל יעד חדש אשר מציף לפני השטח את בעיותיהן הפנימיות של המדינות. מערכות הנישול וחוסר הצדק החברתי בפנים היבשת הופכות מוכרות וידועות יותר בעולם המערבי, ותורמות ליצירת מערכת של תיירות-התנדבותית: דהיינו, צעירים אידיאליסטים אשר רואים בטיול הזדמנות להרפתקה ייחודית באמצעות יוכלו לחוות חוויה בלתי אמצעית וממקור ראשוני של המדינה אליה יגיעו.
חוסר הפיתוח במערכת תיירות תרמילאית באפריקה, הופכת את האלטרנטיבה של תיירות-התנדבותית למושכת עוד יותר היות ועלותה הכלכלית פחותה והיא אינה דורשת לקיחת סיכונים רבים המוכרים לתרמילאים במדינות מתפתחות. אך עם זאת, תיירות זו מהווה גם גשר והזדמנות ליצירת מערכות כלכליות ברות קיימא שיוכלו לשרת גם את הציבור האפריקאי המקומי וליצור בעבורו מערכת הזדמנויות לפיתוח חברתי.
בעבודה זו נבקש לקשור בין שני אלמנטים של תיירות באפריקה ומערכות כלכליות מקומיות, ובכך להראות כי שילוב של המערכות החקלאיות הקיימות במחוז קאוואזולו נאטל בדרום אפריקה יחדיו עם המערכת המתפתחת של תיירות התנדבותית ביבשת ובמדינה בפרט, ניתן וצריך ליצור כלים לתיירות ברת קיימא אשר תשרת גם את התייר והגם את המערכת המקומית.עבודה זו מבקשת לבחון את פונטנציאל הlinkage בקוואזולו נאטל ((KwaZulu-Natal, דרום אפריקה ומניעת הleakage (אפקט הדליפה) בבתי המלון של הפרוביציה. בעבודה זו נציע דרך נוספת מלבד הקיימות, למינוף והגברת הlinkage דרך תיירות התנדבותית באזור, על מנת לתרום לsustainable tourism.

תוכן העניינים:
מבוא
אפקט הדליפה בקוואזולו נאטל
תיירות התנדבותית - הזדמנויות בפיתוח תיירות ברת קיימא
אתגרים שניצבים בפיתוח הפורמט
צמצום השלכות שליליות בחוות החקלאיות
דיון מפרספקטיבה גיאוגרפית וחקלאית
סיכום ומסקנות
רשימה ביבליוגרפית

מתוך העבודה:
על מנת למנוע את אפקט הדליפה, אנו מציעים דרך נוספת, אסטרטגית, שתהפוך את הבעיה להזדמנות ותאפשר תיירות ברת קיימא. השילוב בין סוג התיירות הזו לבין יצירת Linkage באזורים כפריים לא הורחב בספרי המחקר באופן מקיף ונרחב. פתיחת חוות חקלאיות ושילובם עם תיירות התנדבותית (בדומה לרעיון הקיבוץ), יכול להועיל הן לאוכלוסייה המארחת והן להגדלת הLinkage בין האזור הכפרי של קוואזולו נטאר לבין בתי המלון באזורים העירוניים של האזור, בדגש על העיר דורבן המונה כ-50 בתי מלון (מייצגת 30% מכל סוגי האירוח במחוז).
 
עבודה מס' 70097 SHOPPING CART DISABLED
האונס המאיים על דימויה של הודו ועל תיירותה, 2014.
בחינה כללית של הפגיעה בדימוי ובתיירות של הודו כתוצאה מהאונס של ג'יוטי סינג פנדיי.
3,175 מילים (כ-10 עמודים), 11 מקורות, 219.95 ₪
:: לחץ כאן להצגת / הסתרת תקציר העבודה ::

תקציר העבודה
בעבודה זו אבחן את הפגיעה בדימוי ובתיירות של הודו כתוצאה מהאונס של ג'יוטי סינג פנדיי. ג'יוטי סינג פנדיי היתה סטודנטית לפיזיותרפיה אשר הוכתה והותקפה מינית בדצמבר אשתקד במהלך נסיעה עם ידידה באוטובוס בעיר דלהי. השניים הותקפו על ידי ששת נוסעי האוטובוס ובסטודנטית בוצע אונס קבוצתי. שלושה עשר ימים לאחר התקיפה וכתוצאה ממנה, נפטרה ג'יוטי סינג פנדיי בעודה בת עשרים ושלוש שנים. התקשורת בהודו ובעולם עקבו אחר הפרשה באדיקות, ומספר מדינות אף פרסמו אזהרת מסע.
נושא הפגיעה בתיירות נשים חשוב ורגיש עבורי משום שבשנים האחרונות פקדתי באופן עצמאי יעדי תיירות מגוונים, לכן התהודה לה זכה מקרה האונס בעולם הסבה את תשומת לבי באופן מיידי. אני מניחה כי מקרה האונס נחרט בתודעתן של נשים רבות אשר מטיילות לבדן, והדעה הרווחת  בימינו  היא כי הודו אינה יעד בטוח לטיול עצמאי.

תוכן עניינים:
מבוא
פרק 1 - דימוי גבריות בהודו והקשר לזהותה הלאומית
פרק 2 - תיירות נשים בהודו
פרק 3 - "הכפר הגלובלי" סיקור תקשורתי
סיכום
נספחים
בבליוגרפיה

מתוך העבודה:
לעומתם על נשים מוטלת החובה לציית לנורמות חברתיות אשר משתנות בין מעמדות וקסטות. נשים הינדואיות בנות המעמד הנמוך מצופות להעמדת צאצאים, צניעות, שמירה על כבוד ועל שלמות המשפחה. בעוד השניים האחרונים אף מבטאים סמל לשמירה על כבודה של הודו כולה(7).
 
עבודה מס' 70069 SHOPPING CART DISABLED
מוזיאון העיצוב בחולון, 2013.
סקירת המוזיאון תוך התייחסות ל"אפקט בילבאו".
3,950 מילים (כ-12 עמודים), 17 מקורות, 252.95 ₪
:: לחץ כאן להצגת / הסתרת תקציר העבודה ::

תקציר העבודה
בעבודה זו ניסינו לבדוק את עוצמת המשיכה של המוזיאון, והאם הוא לכשלעצמו מושך אנשים, בדגש על אנשים שלא מתחום העיצוב, להגיע במיוחד לחולון. השערת המחקר היתה אנשים מבקרים במוזיאון משום שהמוזיאון עצמו מעניין אותם, לאו דווקא כי הם גרים קרוב ו/או עוסקים בעיצוב.
מטרתו של החלק התיאורטי היתה להעניק רקע מתאים על העיר חולון, המדיניות שנחרטה על דגלה על ידי ראש העיר להיות מרכז תרבותי, הרעיון ויישומו של הקמת המוזיאון, הסבר על היקף הפרוייקט ועל האדריכל המעצב. בסקירת הספרות, הצגנו את "אפקט בילבאו": כיצד פתיחת מוזיאון גוגנהיים בבילבאו, עיר בספרד שהיתה מוכת מיתון, העלתה את קרנה של העיר והמוזיאון הפך לאבן שואבת של תיירים ומבקרים. ממשלות ועיריות רבות ניסו לשחזר את ההצלחה וליצר "אפקט בילבאו" מקומי. זו היתה המוטיבציה של עיריית חולון מאחורי הקמת המוזיאון.
המחקר נעשה באמצעות שאלוני עמדות שאותם חיברנובעצמנו לצורך עבודה זו. 43 אנשים אשר ביקרו במוזיאון נבחרו באופן אקראי וענו על השאלון.

תוכן העניינים:
1. מבוא
2. שורשים והתחלות
2.1 רקע-העיר חולון וראש העירייה
2.2 היוזמה להקמת המוזיאון
2.3 הרעיון ויישומו
2.4 האדריכל והמעצב רון ארד
2.5 תיאור המוזיאון ומבנהו
2.6  חזון המוזיאון: יעדיו, משימותיו ומטרותיו
3. סקירת ספרות
4. ניתוח סטטיסטי
5. דיון, סיכום ומסקנות
רשימת מקורות

מתוך העבודה:
בשנת 2004 פנתה עיריית חולון לאדריכל רון ארד בבקשה לתכנן מוזיאון בעל חזות אייקונית, בשיתוף עם האדריכל הישראלי אסא ברונו. בהמלצתו של ארד, הוזמן המעצב והאוצר, דניאל צ'רני, לחבר את החזון והצהרת הכוונות/ הדרישות של המוזיאון. המוזיאון ממוקם בחלקו המזרחי של מתחם התרבות החדש של חולון.
 
סל קניות
סה"כ: 0.00 ₪

** עכשיו במבצע **
עבודה שניה ב – 40% הנחה*
בתוקף עד 30/06/2017
*) הזולה מבינהן

חפש עבודות
מדריך החיפוש
חפש על פי המילים:
קטגוריה:
תת-קטגוריות:
All
כללי
מלונאות
עבודה מס':

אפשרויות חיפוש
הצג עבודות שאורכן
מ- עמ' עד עמ'
הצג תוצאות בכל עמוד

הכנס את קוד הקופון:
עבודות [1-9] מתוך 192 :: [עמוד 1 מתוך 22]
עבור לעמוד: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 :: עמוד הבא >>