היישום אינו מחובר לאינטרנט
עבודות [1–9] מתוך 100
עבודה מס' 69505
בחינת הקשר שבין מאפייני הצורות הוויזואליות של המרובע והעיגול לבין אופן תפיסתן בקרב תלמידים. מחקר איכותני המבוסס על ציורי התלמידים ביסודי, בחטיבת הביניים ובחטיבה העליונה תוך כדי ניתוח ראיונות עימהם.
11,992 מילים (כ-37 עמ'), 18 מקורות, 725.95 ₪
עבודה מס' 41503
הצגת התפיסות של השלושה וניתוחן.
3,262 מילים (כ-10 עמ'), 6 מקורות, 179.95 ₪
עבודה מס' 60530
בחינת הקשר בין הטרגדיות שעוצבו על-פי מסורות מיתולוגיות.
6,270 מילים (כ-19.5 עמ'), 18 מקורות, 324.95 ₪
עבודה מס' 65813
הקשר בין תפיסת הסיכון ותפיסת התועלת של שירות צבאי קרבי בקרב בנים לפני גיוס, וזיקתו לרמת המוטיבציה לשירות הקרבי.
7,472 מילים (כ-23 עמ'), 30 מקורות, 482.95 ₪
עבודה מס' 62974
תפיסת ההעדפה המינית, תפיסת גוף האישה ותפיסת הגוף לאחר המוות.
1,603 מילים (כ-5 עמ'), 3 מקורות, 119.95 ₪
עבודה מס' 69564
סקירת ספרות קצרה על תפיסת הזמן בקרב ילדים תוך התייחסות לתפיסת הזמן אצל ילדים לקויי השמיעה.
2,111 מילים (כ-6.5 עמ'), 8 מקורות, 181.95 ₪
עבודה מס' 63913
האם המעמד הסוציו אקונומי של התלמיד משפיע על תפיסת המציאות שלו והאם היא שונה מתפיסת המציאות המשותפת, הכללית.
2,804 מילים (כ-8.5 עמ'), 4 מקורות, 203.95 ₪
עבודה מס' 68418
האם ובאיזה מידה השפיעו השינויים שחלו בעשורים האחרונים בזירה הפנימית, האזורית והבינלאומית, על תפיסת הביטחון של סעודיה- הן מבחינת תפיסת האיום והן מבחינת המענה.
10,653 מילים (כ-33 עמ'), 68 מקורות, 544.95 ₪
עבודה מס' 69854
התפיסה הציונית כפי שהיא בראי היהודים בארה"ב, מול תפיסתו של דוד בן-גוריון לאחר קום המדינה.
6,063 מילים (כ-18.5 עמ'), 44 מקורות, 338.95 ₪

עבודות [1–9] מתוך 100